در حال بارگذاری ...
  • آغاز فاز دوم تعریض و بهسازی محور سعدآباد - وحدتیه در استان بوشهر

    با تکمیل پروژه ، عرض این محور پرتردد به ۱۱ متر می‌رسد که نقش به سزایی در ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : فاز دوم و تکمیلی پروژه تعریض و بهسازی محور «سعدآباد - وحدتیه» دشتستان آغاز شد .

    عبدالکریم اخترشناس گفت : فاز دوم و تکمیلی پروژه تعریض و بهسازی محور «سعدآباد - وحدتیه» دشتستان آغاز شد . فاز اول این پروژه به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد .

    وی ادامه داد : با تکمیل پروژه ، عرض این محور پرتردد به ۱۱ متر می‌رسد که نقش به سزایی در ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای دارد .

    اخترشناس اظهار کرد : فاز دوم تعریض و بهسازی محور سعدآباد - وحدتیه نیز به طول ۵.۵ کیلومتر و اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شده که در این راستا پیچ‌های حادثه‌خیز نیز اصلاح می‌شود .




    مطالب مرتبط

    این آموزش‌ها در طول سال تحصیلی ادامه خواهد یافت و در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، بسته‌های آموزشی از جمله لوازم‌التحریر ، بادگیر و برچسب‌های شبرنگ و کلاه ایمنی اهدا می‌شود .

    |

    کل مبلغ قرارداد ۱۴/۵ میلیارد تومان و طول مسیر ۱۰ کیلومتر است .

    |

    ۶۲ شرکت مسافربری در استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند .

    |

    از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در حوزه نگهداری راه‌های اصلی و شریانی شامل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، ماسه آسفالت و بازیافت سرد و گرم، عملیات حفاظتی رویه ، لکه‌گیری و درزگیری برای ۴۶ هزار و ۱۹۵ کیلومتر از طول راه‌های اصلی و شریانی کشور انجام شده است .

    |

    این جاده یکی از مسیرهای اصلی تردد مردم دو بخش زرین‌آباد و میمه است و آسفالت آن نقش مهمی در ارتقا ایمنی و کیفیت سفر اهالی این منطقه خواهد داشت .

    |

    نظرات کاربران