در حال بارگذاری ...

آغاز فاز دوم تعریض و بهسازی محور سعدآباد - وحدتیه در استان بوشهر

با تکمیل پروژه ، عرض این محور پرتردد به ۱۱ متر می‌رسد که نقش به سزایی در ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : فاز دوم و تکمیلی پروژه تعریض و بهسازی محور «سعدآباد - وحدتیه» دشتستان آغاز شد .

عبدالکریم اخترشناس گفت : فاز دوم و تکمیلی پروژه تعریض و بهسازی محور «سعدآباد - وحدتیه» دشتستان آغاز شد . فاز اول این پروژه به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد .

وی ادامه داد : با تکمیل پروژه ، عرض این محور پرتردد به ۱۱ متر می‌رسد که نقش به سزایی در ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای دارد .

اخترشناس اظهار کرد : فاز دوم تعریض و بهسازی محور سعدآباد - وحدتیه نیز به طول ۵.۵ کیلومتر و اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شده که در این راستا پیچ‌های حادثه‌خیز نیز اصلاح می‌شود .




مطالب مرتبط

در حالی اعتبار مصوب حوزه فنی در پایانه‌های مرزی در سال ۱۴۰۳ مجموعأ به یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی می‌رسد که این میزان اعتبار برای نگهداری پایانه‌ها و اجرای پروژه‌ها ناکافی بوده و با نیاز اعتباری این بخش همخوانی ندارد .

|

مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین تحت نظارت این اداره فعالیت دارند و تلاش همکاران ما بر این است که به منظور بهبود شاخص ایمنی در ترددهای جاده‌ای ، کمک به هوای پاک و حفظ محیط زیست و کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودروهای سنگین ، کلیه فرآیندهای کنترل وضعیت ناوگان و صدور برگه‌های ...

|

محور همدان - ملایر - اراک یکی از کریدورهای مهم حمل و نقل جاده‌ای کشور محسوب می‌شود و در همین راستا ، عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت ، درزگیری ، شانه‌سازی و سامان‌دهی سیستم‌های روشنایی این محور به‌طور ویژه در حال اجراست .

|

با افزایش رقابت کشورهای منطقه برای نقش‌آفرینی در حوزه حمل و نقل بین‌المللی ، باید از بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌ کریدور شمال - جنوب ، راه ابریشم و تلاش برای اتصال به مدیترانه و آفریقا از طریق کشورهای عراق و سوریه ، به دنبال تجاری‌سازی و ارتقاء منافع اقتصادی کشورمان باشیم .

|

با هدف بهسازی و ایمن سازی محور روستای لاسیب ، پروژه لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت حفاظتی این محور در نیمه اول شهریورماه اجرا و تکمیل شد .

|

نظرات کاربران