رسیدگی به پرونده تخلف ۹ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری در خراسان شمالی
کاربران جادهای میتوانند نظر ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیونهای مربوطه رسیدگی شود .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی یک ماه گذشته ، در کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به پرونده تخلف ۹ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر خراسان شمالی رسیدگی شد .
محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : در کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، پرونده تخلف ۵ شرکت حمل و نقل کالا و ۴ شرکت مسافربری مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به صدور رأی جریمه نقدی شد .
وی با بیان این که با تخلفات صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر برخورد می شود ، افزود : امیدواریم شرکتها ، مؤسسات حمل و نقل کالا ، مسافر و رانندگان ، ضوابط و مقررات را رعایت کنند تا شاهد هیچگونه تخلفی در این حوزه نباشیم .
مشتری تصریح کرد : کاربران جادهای میتوانند نظر ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیونهای مربوطه رسیدگی شود .