در حال بارگذاری ...

ضرورت برخورداری تجهیزات فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از استانداردهای بین المللی و ایکائو

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در دومین جلسه هماهنگی و بررسی «فهرست تجهیزات» سیستم‌های روشنایی ، ناوبری و مخابراتی پروژه فاز ۲ شهر فرودگاهی تاکید کرد : تمامی تجهیزات شرکت‌های در حال بررسی باید از لحاظ استانداردهای ایکائو و قوانین بین‌المللی مورد تایید باشد .

دومین جلسه هماهنگی و بررسی «لیست تجهیزات» سیستم‌های روشنایی و ناوبری به منظور استفاده تجهیزات دارای استانداردهای بالا در فاز دوم شهر فرودگاهی با حضور معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی ، مدیران کل معاونت بهره برداری فرودگاهی و معاونت توسعه زیرساخت و مشاوران شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد .

مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی در خصوص انتخاب و بررسی شرکت‌های تولید کننده داخلی و خارجی سیستم‌های ناوبری ، روشنایی و مخابراتی اظهار کرد : تمامی تجهیزات شرکت‌های در حال بررسی باید از لحاظ استانداردهای ایکائو و قوانین بین‌المللی مورد تایید باشد .

وی در ادامه گفت : برند و امتیازبندی تجهیزات شرکت‌ها از نظر تست مقاومتی و تست ایزولاسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

گفتنی است ؛ با اتمام عملیات عمرانی ، نصب سامانه‌های ناوبری ، مخابراتی و سیستم‌های روشنایی فاز دوم شهر فرودگاهی آغاز می‌شود .

 




مطالب مرتبط

این اقدامات با هدف ارتقا سطح ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه و آسیب رسیدن به هواپیما و مسافران انجام می‌شود .

|

برای تهیه شاخص بهره‌وری اختصاصی شرکت فرودگاه‌ها باید شاخص‌های بسیاری مورد توجه قرار گیرد تا با نگاه جامع و کامل این شاخص‌ها بر مبنای مقررات بین‌المللی صنعت هوانوردی تدوین شوند .

|

با توجه به زیرساخت‌های موجود ، گمرک ایران ، منطقه آزاد شهر فرودگاهی را گمرک تخصصی خودرو معرفی نمود که می‌توان پیش‌بینی کرد در آینده خودروهایی با پلاک منطقه آزاد جهت تردد در داخل محدوده منطقه آزاد و مخصوصاً خودروهای خدماتی و فرودگاهی برای باند فرودگاه خواهیم داشت .

|

ایجاد اتاق های گوهرسنگ علاوه بر تسهیل تجارت برای فعالان اقتصادی ، زمینه رشد ارزش افزوده در این حوزه را به همراه خواهد داشت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول آموزش و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در اجرای مقررات انکس‌های ۹ و ۱۷ ایکائو ، شرکت ...

|

نظرات کاربران