در حال بارگذاری ...
  • هر هفته ۱۵۰۰ صندلی پروازی در فرودگاه کرمان اضافه می‌شود

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از اضافه شدن بالغ بر ۱۵۰۰ صندلی در هفته به تعداد صندلی‌های پروازی فرودگاه مرکز استان خبر داد .

    علی جزینی زاده با اشاره به حضور شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ، ماهان ، زاگرس ، کاسپین ، وارش به‌صورت برنامه‌ای و شرکت‌های هواپیمایی آسا جت ، پارس ایر ، آتا و … به‌صورت غیر برنامه‌ای تصریح کرد : با پیگیرهای انجام شده شرکت هواپیمایی کاسپین نسبت به برقراری دو پرواز هفتگی در مسیر کرمان مشهد مقدس و بالعکس همچنین چهار پرواز برنامه‌ای هفتگی علاوه بر پرواز قبلی در مسیر مهرآباد کرمان و بالعکس اقدام نموده است .

    وی با اشاره به نوع پروازهای ورودی به استان اشاره کرد : پروازهای در نظر گرفته شده از نوع بوئینگ B۷۳۳ و MD بوده که بخش دیگری از نیازهای جدی مردم را پوشش می‌دهد .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از اضافه شدن بالغ بر ۱۵۰۰ صندلی در هفته به تعداد صندلی‌های پروازی فرودگاه مرکز استان خبر داد و گفت : برابر هماهنگی و پیگیری به عمل آمده از سوی استاندار محترم اقدامات خوبی برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی صورت گرفته که مشروح آن متعاقباً از سوی روابط عمومی این اداره کل و استانداری به استحضار مردم معزز ، مسئولان ارجمند و اصحاب محترم رسانه خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با ۲۸ صفر ، پرواز فوق العاده ارومیه - مشهد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کاسپین از فرودگاه شهید باکری ارومیه انجام می ...

    |

    اکنون اسم کرمان در تابلوی پروازهای فلای دبی ایجاد شده و پروازها به صورت چارتر و برنامه‌ای است . به همین خاطر تمام دفاتر و آژانس‌های مسافرتی در ایران و دنیا می‌توانند بلیت کرمان – دبی را صادر کنند .

    |

    برقراری این مسیر هوایی نه تنها باعث تسهیل در رفت‌وآمد مسافران و تجار خواهد شد ، بلکه به شدت به توسعه گردشگری ، تبادلات فرهنگی و تقویت پیوندهای اقتصادی بین ایران و ارمنستان کمک خواهد کرد . این پروازها امکان دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به مقصدهای مختلف را فراهم می‌کند و به تبع آن ...

    |

    ۳۴۵۸ نفر در قالب ۱۴ پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از فرودگاه شهدای همدان به شهر جده اعزام شدند .

    |

    با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی ، ...

    |

    نظرات کاربران