در حال بارگذاری ...
  • شلوغی کریدور چین - اروپا ؛ نرخ حمل و نقل در حال افزایش

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کریدورهای تجاری چین و اروپا در حال حاضر با مسائل مهمی در ارتباط با نرخ کانتینر و همچنین ازدحام در طول شبکه خطوط مواجه هستند .

    در مورد حمل و نقل ریلی ، ازدحام مربوط به گذرگاه های مرزی آلاشانکو و خورگوس بین چین و قزاقستان است .

    علاوه بر این ، برخی مسائل در گذرگاه مرزی مالاشوویتسه در لهستان ظهور کرده است .

    ازدحام خطوط راه آهن تأثیر جدی بر زمان سفر قطارهای باری که از چین به اروپا حرکت می کنند دارد .

    به گفته منابع : « تأثیر تاخیر بین هفت تا ده روز است و اوج آن ۱۵ روز می باشد » .




    مطالب مرتبط

    وجود امتیاز امنیتی ویژه جمهوری اسلامی ایران ، اتصال بنادر جنوبی به شمالی از طریق جاده و ریل ، وجود بازار مصرف در اطراف کشور ، عضویت ایران در انجمن کریدور INISTC و برخورداری از موقعیت منحصر بفرد جغرافیایی در کریدور ترانزیتی جنوب - شمال از جمله شرایطی است که موقعیت ویژه‌ای را بندر ...

    |

    شهر چونگ‌چینگ تلاش کرده طی سال‌های اخیر خود را به یک قطب جامع و پیشرفته درون‌مرزی تبدیل کند و در این فرآیند تعداد قطارهای باری چین-اروپا و همچنین قطارهایی که به کشورهای آسیای مرکزی از این شهر حرکت می‌کنند ، به همراه حجم محموله‌ها ، رشدی چشمگیر داشته‌اند .

    |

    در طول ۱۳ سال گذشته ، قطارهای باری چین - اروپا بیش از ۱۱ میلیون TEU کالا به ارزش بیش از ۴۲۰ میلیارد دلار حمل کرده اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، زمان توقف قطارهای باری در شبکه ریلی به زمانی اطلاق می‌شود که یک قطار/ واگن در برنامه سیر خود به دلایلی (برنامه ای و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، راه آهن روسیه (RZD) دو سال پیش تعدادی تخفیف قابل توجه در حمل و نقل ریلی کریدور حمل و نقل بین المللی شمال به جنوب (INSTC)  ارائه ...

    |

    نظرات کاربران