در حال بارگذاری ...

اهمیت شاخه شرقی کریدور شمال - جنوب برای راه آهن روسیه

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دمیتری کریوکوف معاون مدیرعامل شرکت سهامی عام راه آهن روسیه در امور حمل و نقل چندوجهی به در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل ریلی به اهمیت توسعه حمل و نقل کانتینری از طریق شاخه شرقی کریدور شمال - جنوب پرداخت .

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل در آئین ورود قطار ترانزیتی از روسیه گفت : مرکز لجستیکی آپرین در مجاورت کلان‌شهر تهران با ...

|

از خرداد ماه امسال که نخستین قطار از چین وارد بندر خشک ریلی آپرین شد ، تاکنون ۳۰ قطار وارد این بندر خشک شده است . در حال هماهنگی برای توسعه این قطارها هستیم و به کشورهایی که دسترسی ریلی نداریم بار با کامیون ارسال خواهد شد .

|

این قطار سفر خود را از ۹۰۰ کیلومتری شمال مسکو آغاز کرده و با عبور از کشورهای روسیه ، قزاقستان و ترکمنستان ، از مرز «اینچه‌برون» وارد ایران شده و در مدت ۱۲ روز به بندر خشک آپرین رسیده است .

|

راه آهن اردبیل - میانه حدود ۲۰ سال است که هنوز به نتیجه نرسیده است و ما تا پایان مهرماه به ۹۴ درصدی پیشرفت فیزیکی می‌رسیم و این موضوع با صبحت هایی که با شخص استاندار شد و با پیگیری‌هایی که رییس جمهور دارند این موضوع ۲۰ ساله را در این دولت به نتیجه می‌رسانیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسائلی مانند حل چالش عرض ریل برای سرعت و استاندارد بار محوری ۲۵ تن برای حمل ارزان از جمله ضمانت های فنی برای موفقیت کریدور ...

|

نظرات کاربران