در حال بارگذاری ...
  • رگلاژ و بهسازی محورهای روستایی در شهرستان مراغه

    با توجه به امکانات و تجهیزات موجود و با هدف توسعه منطقه‌ای راهداران تلاشگر بی‌وقفه در حال خدمات‌رسانی اند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مراغه از عملکرد و فعالیت جهادی راهداران این شهرستان از ابتدای سال جاری در امر تسطیح ، رگلاژ و بهسازی محورهای روستایی شنی و خاکی این شهرستان خبر داد .

    نادر شریفی گفت : با استقرار دو دستگاه گریدر و یکدستگاه لودر در طول محورهای روستایی برخوردار از راه شنی و خاکی در منطقه قوری چای شهرستان از ابتدای سال این عملیات آغاز و به منظور هموارسازی مسیر و تردد روان و ایمن روستائیان عزیز پس از بارندگی‌های اخیر طی سه دوره و مجموعا بیش از ۱۸۰ کیلومتر صورت پذیرفته و با برنامه زمانبندی شده و با طرح اولویت در کلیه محورهای تحت پوشش اجرایی خواهد گردید .

    وی در ادامه بهبود وضعیت راه های روستایی و تسهیل رفت وآمد ساکنین روستاها را مورد توجه جدی و از اهداف مهم این اداره بیان کرد .

    رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مراغه ادامه داد : با توجه به امکانات و تجهیزات موجود و با هدف توسعه منطقه‌ای راهداران تلاشگر بی‌وقفه در حال خدمات‌رسانی اند .

    شریفی در پایان از فعالیت همزمان چهار اکیپ راهداری در امر ترانشه برداری و شانه‌سازی در محور مراغه - هشترود و لکه گیری مستمر کلیه محورها و انجام سایر عملیات راهداری جاری خبر داد .




    مطالب مرتبط

    به منظور خط کشی و احیای خط راه های ارتباطی استان هم اکنون ۲ اکیپ خط کشی ، تجهیز و فعال شده است و امیدواریم تا قبل از آغاز سفر زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی محورهای پرتردد استان انجام شود .

    |

    از ابتدای سال جاری و با توجه به لزوم افزایش خدمات‌رسانی به مردم روستاهای استان، ۴۹ کیلومتر از این محورها زیرسازی و ۲۷ دستگاه پل و ابنیه فنی با دهنه زیر ۸ متر احداث و ۱۲ کیلومتر آسفالت شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان از ۵۴ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال در محورهای مواصلاتی این شهرستان ، ...

    |

    در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش و پرتلاش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام ...

    |

    ایجاد راه دسترسی به حریم و گذرگاه مناسب ، درختکاری و عبور دادن تاسیسات از عرض راه و نصب تابلو در حریم آنها فقط با اجازه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان امکانپذیر است .

    |

    نظرات کاربران