در حال بارگذاری ...

رگلاژ و بهسازی محورهای روستایی در شهرستان مراغه

با توجه به امکانات و تجهیزات موجود و با هدف توسعه منطقه‌ای راهداران تلاشگر بی‌وقفه در حال خدمات‌رسانی اند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مراغه از عملکرد و فعالیت جهادی راهداران این شهرستان از ابتدای سال جاری در امر تسطیح ، رگلاژ و بهسازی محورهای روستایی شنی و خاکی این شهرستان خبر داد .

نادر شریفی گفت : با استقرار دو دستگاه گریدر و یکدستگاه لودر در طول محورهای روستایی برخوردار از راه شنی و خاکی در منطقه قوری چای شهرستان از ابتدای سال این عملیات آغاز و به منظور هموارسازی مسیر و تردد روان و ایمن روستائیان عزیز پس از بارندگی‌های اخیر طی سه دوره و مجموعا بیش از ۱۸۰ کیلومتر صورت پذیرفته و با برنامه زمانبندی شده و با طرح اولویت در کلیه محورهای تحت پوشش اجرایی خواهد گردید .

وی در ادامه بهبود وضعیت راه های روستایی و تسهیل رفت وآمد ساکنین روستاها را مورد توجه جدی و از اهداف مهم این اداره بیان کرد .

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مراغه ادامه داد : با توجه به امکانات و تجهیزات موجود و با هدف توسعه منطقه‌ای راهداران تلاشگر بی‌وقفه در حال خدمات‌رسانی اند .

شریفی در پایان از فعالیت همزمان چهار اکیپ راهداری در امر ترانشه برداری و شانه‌سازی در محور مراغه - هشترود و لکه گیری مستمر کلیه محورها و انجام سایر عملیات راهداری جاری خبر داد .




مطالب مرتبط

به منظور خط کشی و احیای خط راه های ارتباطی استان هم اکنون ۲ اکیپ خط کشی ، تجهیز و فعال شده است و امیدواریم تا قبل از آغاز سفر زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی محورهای پرتردد استان انجام شود .

|

از ابتدای سال جاری و با توجه به لزوم افزایش خدمات‌رسانی به مردم روستاهای استان، ۴۹ کیلومتر از این محورها زیرسازی و ۲۷ دستگاه پل و ابنیه فنی با دهنه زیر ۸ متر احداث و ۱۲ کیلومتر آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان از ۵۴ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال در محورهای مواصلاتی این شهرستان ، ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت : قرارداد عملیات اجرایی آسفالت محور خروجی استان بوشهر به استان فارس با ...

|

اصلی‌ترین هدف راهبردی و رویکرد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است که به همین منظور با انجام برنامه‌ریزی و اهداف کارشناسی شده اقداماتی در این حوزه انجام گرفته است .

|

نظرات کاربران