در حال بارگذاری ...
  • استقرار کامل استاندارد آموزشی ۱۰۰۱۵ در سازمان بنادر و دریانوردی

    استقرار کامل استاندارد آموزشی ۱۰۰۱۵ و مولفه های نیاز سنجی و برنامه ریزی آموزشی ، سبب شد تا دوره های آموزشی در این سازمان با توجه به ماهیتشان در قالب دوره های حضوری ، الکترونیکی ، کارگاهی و یا OJT برگزار شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اداره آموزش سازمان بنادر و دریانوردی در راستای بهسازی نیروی انسانی شاغل در این سازمان در سال گذشته ، در دو دسته آموزش کارکنان و آموزش مدیران گام های موثری برداشته است .

    اداره آموزش این سازمان در سال ۱۴۰۲ با استقرار کامل استاندارد آموزشی ۱۰۰۱۵ ، علاوه بر پایش مستمر دوره های آموزشی به منظور ارزشیابی و اثربخشی این دوره ها ، کارکرد قابل قبولی در بهبود رفتار و عملکرد فراگیران و طبعاً منافع سازمانی داشته است .

    بر اساس این گزارش ، در حالی که زیربنای توسعه کشورها و سازمان ها با خلاقیت و نوآوری منابع انسانی ارتباط تنگاتنگی دارد ، حوزه آموزشی سازمان بنادر در تهران و استان های ساحلی در دو بخش آموزش کارکنان و آموزش مدیران ، عملکرد مطلوبی برای بهسازی منابع انسانی در سال گذشته از خود ارائه داده است .

    استقرار کامل استاندارد آموزشی ۱۰۰۱۵ و مولفه های نیاز سنجی و برنامه ریزی آموزشی ، سبب شد تا دوره های آموزشی در این سازمان با توجه به ماهیتشان در قالب دوره های حضوری ، الکترونیکی ، کارگاهی و یا OJT برگزار شود .

    مجموعه آموشی سازمان بنادر و دریانوردی ، برای ارزیابی اثربخشی آموزش کارکنان از الگوها و دیدگاه های متفاوتی سود برده است که هر کدام از این الگوها ، جنبه‌های خاصی از فرایند ارزشیابی را هدف قرار می‌دهند .

    ارزشیابی رفتار یاد گیرنده ، ارزشیابی موارد آموزشی و شیوه آموزش ، ارزشیابی برنامه‌ریزی و ارزشیابی اطلاعات گردآوری شده برای تصمیم‌گیری ، از جمله دیدگاه‌هایی هستند که در تدوین الگوهای ارزیابی مورد توجه نظریه‌پردازان قرار گرفته‌اند . الگوی کرک پاتریک به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین و موفق‌ترین الگوهای ارزیابی در سیستم جامع مدیریت منابع انسانی معرفی شده است .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی اکبر صفایی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه اعضای هیأت عامل در دومین روز سفر به بنادر خوزستان از ...

    |

    با توجه به اینکه بنادر غرب استان هرمزگان طلایه‌دار تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی در بین بنادر ایران بوده سرعت بخشیدن و ارتقا کیفیت، ارائه خدمات و توجه به ایمنی و امنیت در این حوزه اولویتی است که به طور مستمر در دستور کار قرار دارد .  

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست فعالان اقتصادی با مدیران ارشد استان گیلان با حضور استاندار ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان، رئیس کل بازرسی ...

    |

    صداقت ، عدالت‌محوری و گسترش الگوهای سازنده و ارتباط بامردم باید دغدغه‌های اصلی روابط عمومی ها باشد . روابط‌عمومی‌ها باید سطح دانش سازمان‌های متبوع خود را در حوزه مسئولیت اجتماعی ارتقا دهند .

    |

    نگاه سازمان بنادر و دریانوردی به بندر خرمشهر نگاه درآمدی نیست ، بلکه افق و نگاه ما ایجاد رونق اقتصادی ، افزایش اشتغال و خدمت به شهر و مردم آن است .

    |

    نظرات کاربران