در حال بارگذاری ...
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت : در ۲ ماهه گذشته بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است .

    امید نسیمی در بازدید از مرکز مدیریت راه های استان گفت : نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود در ۲ ماهه گذشته افزایش ۲ درصدی را شاهد هستیم .

    وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و ۴۸۶ هزار و۷۴۰ تردد در مبادی ورودی و ۱ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۷۱ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد : نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴ درصدی تردد را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم .

    رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل در ۲ ماهه گذشته محور اردبیل - آستارا و بالعکس ، اردبیل - نیر و بالعکس و اردبیل - مغان بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد : در این مدت ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۲۳۱ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس ، ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار و۵۳۸ تردد در محور اردبیل - نیر و بالعکس و یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۳۹ تردد نیز در محور اردبیل - مغان و بالعکس به ثبت رسیده است .

    نسیمی در ۲ ماهه گذشته از ثبت یک میلیون و۹۳۲ هزار و۹۵۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد : در مدت یاد شده ۸۴ هزار و ۳۱۶ تردد در محور بران - قره آغاج ، ۵۶ هزار  تردد در محور مشگین شهر - کنگرلو و ۶۶ هزار و۳۷۷ تردد نیز در محور جعفرآباد - بیله سوار ثبت شده است .

    وی با بیان اینکه این میزان ۷ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود ، اظهار کرد : میانگین سرعت متوسط استان ۷۷ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند .

    رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند .




    مطالب مرتبط

    کاربران جاده‌ای می‌توانند نظر ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود .

    |

    با عنایت به تخصیص اعتبارات درخواستی ، در سال جاری طرح خرید ۲۰ دستگاه سامانه جدید نظارت تصویری جهت تعویض با سامانه‌های قبلی اجرایی شد . همچنین در قالب این طرح ، ۴ دستگاه سامانه نظارت تصویری جدید دیگر به مجموع دوربین‌های نظارت تصویری در طول راه‌های استان اضافه و در مجموع به ۳۰ ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر گفت : طی دو ماهه ابتدای امسال نزدیک به ۳۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان ...

    |

    در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران