در حال بارگذاری ...
  • حدود ۹۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان گلستان سال گذشته از راه آسفالته بهره مند شدند

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت : طی سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شد که با ساخت این راه ها در حال حاضر حدود ۹۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از راه آسفالته و مناسب بهره مند هستند .

    سعید زنگانه با اشاره به ساخت ۱۰۱ کیلومتر راه روستایی و بهره مندی ۹۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از راه آسفالته و مناسب ، اظهار کرد : تنها ۲۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دیگر نیازمند راه مناسب و آسفالته هستند .

    وی ، تعهد سال ۱۴۰۲ را برای ساخت راههای روستایی ۳۴ کیلومتر بیان کرد و گفت : ساخت ۱۰۱ کیلومتر راه روستایی ۲.۵ برابر تعهدات اداره کل بوده است .

    زنگانه ، اعتبار هزینه شده برای ساخت این میزان از راه‌های روستایی را نیز ۲۷۵ میلیارد تومان و از محل منابع ملی و استانی بیان کرد . مابقی راه های روستایی نیز بر اساس ابلاغ اعتبارات سال ۱۴۰۳ و سالهای آتی ساخته خواهد شد .

    از مجموع ۵۲۵۷ کیلومتر راه ارتباطی استان گلستان حدود ۳۴۹۸ کیلومتر راه روستایی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از احداث و آسفالت راه روستایی طالب آباد شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن تشریح عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم در حوزه معاونت فنی و راه های روستایی ...

    |

    به منظور افزایش دید رانندگان و رعایت حق تقدم و جلوگیری از انحراف خودروها به لاین مقابل، ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان را خط کشی کردیم .

    |

    مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

    |

    امیدواریم با انجام صحیح معاینه فنی خودروها و کنترل سلامت فنی آنها گام موثری در افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی برداریم .

    |

    نظرات کاربران