در حال بارگذاری ...
  • پروژه‌های راهسازی استان کرمانشاه در اولویت‌های کشوری قرار گرفت

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۸ کیلومتر از پروژه‌های راهسازی استان در ردیف پروژه‌های خاص و اولویت دار اربعینی ، به منظور تامین منابع مالی قرار گرفت .

    رامین الماسی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی تامین منابع مالی پروژه‌های خاص و اولویت دار کشوری در مسیر اربعین حسینی در دفتر معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت متبوع گفت : هفت پروژه در سراسر کشور در اولویت تامین منابع مالی قرار گرفته که قطعات ۹ و ۱۰ در مسیر کرمانشاه – بزرگراه اسلام آباد و قصرشیرین به طول ۸ کیلومتر در این ردیف قرار گرفت .

    الماسی افزود : این نشست پیرو دستور و تاکید مقام عالی وزارت تشکیل شد و در آن تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های کرمانشاه مصوب و قرار شد طی نامه ای به محضر رئیس جمهور ارسال و درخواست شود .

    در این نشست ، تامین اعتبار پروژه بیستون – سنقر جزء هفت پروژه کشوری مطرح شده نبود ، اما با توضیحات الماسی و معاون حوزه مهندسی و ساخت در خصوص اهمیت مسیر ، میزان تردد ، حتی در سفرهای اربعینی به عنوان مسیر جایگزین پس از توجیه کارشناسی مقرر شد که مورد تامین مالی قرار گیرد .

    استان‌های آذربایجان غربی ، کردستان ، ایلام ، خوزستان و سیستان و بلوچستان هم کنار کرمانشاه در نشست حضور داشتند و در نهایت ۷ پروژه اولویت دار خود را برای تامین منابع مالی پیش از شروع سفرهای اربعینی نهایی کردند .




    مطالب مرتبط

    قطار کرمانشاه یک پروژه ریلیِ راهبردی است که شبکه ریلی کشور ایران را به کشور عراق متصل می‌کند و مسیر ترانزیتی کشور را در قالب کمربند ایران - راه تکمیل می‌کند . با توجه به استجازه رهبر معظم انقلاب و تصویب هیات دولت سیزدهم ، این پروژه راهبردی از تامین مالی لازم برخوردار است و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از سرعت‌بخشی به عملیات اجرایی احداث باند دوم در پروژه‌های ...

    |

    در صورت تامین اعتبار عملیات اجرای این پروژه شتاب بیشتری خواهد گرفت .

    |

    تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده است و برای اتمام پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ، به عزم وزارت ...

    |

    نظرات کاربران