در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پل چنارک در محور مشهد - میامی با هزینه کرد ۱۸۵ میلیارد ریال

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهره‌برداری پل چنارک در محور مشهد - میامی با حضور مسئولین استانی خبر داد .

    علیرضا خجسته اظهار داشت : هم‌زمان با ایام دهه کرامت پل احداثی در محور مشهد - میامی در مسیر فرعی دسترسی به زیارتگاه یحیی بن زید (ع) در محل روستای چنارک مورد بهره برداری قرار گرفت .

    وی افزود : این پل با دهانه ۴ متر با هزینه کرد ۱۸۵ میلیارد ریال از محل منابع استانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان احداث گردید و مسیر طرفین آن از هر طرف به طول ۵۰۰ متر بهسازی شد که با حضور فرماندار مشهد ، دادستان ناحیه ۴ مشهد ، مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری ، مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی مورد بهره برداری قرار گرفت .

    معاون راهداری استان اهمیت این مسیر را در تردد بالای زائرین ایرانی و خارجی بارگاه امامزاده یحیی بن زید (ع) و رفع مخاطرات نظیر سیلاب دو سال قبل عنوان کرد .

    خجسته از رفع نقاط پر خطر محور متناسب با اعتبارات موجود و پیگیری مقام عالی استان جهت ارتقای محور با مشارکت شهرداری مشهد و وزارت راه و شهرسازی و اهتمام راهداری به بهسازی محور با اولویت رفع نقاط پر خطر محور خبر داد و تاکید کرد : بهسازی و ایمن‌سازی پروژه‌ها مخصوصاً ورودی‌های مشهد الرضا (ع) به طور مستمر ادامه دارد .




    مطالب مرتبط

    در حال رایزنی با کشور همسایه در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری هستیم که با توجه به کمبود ناوگان مسافری در کشور، همه زائرین کشور پاکستان با ناوگان مسافری خود وارد کشور شوند و تشریفات گمرکی و قانونی کلیه این زائرین بدون ایستایی در داخل خود ناوگان صورت گیرد .

    |

    امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی ، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است . اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی ، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از ارتقا ایمنی راه های استان اصفهان با ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از آغاز بهسازی محورهای فرعی و روستایی استان با استفاده از راهکارهای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ایمن سازی محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در قالب ۱۵۸ ...

    |

    نظرات کاربران