در حال بارگذاری ...
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱ تا ۱۸ خرداد ماه از امروز

    پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۳ ساعت بعد ، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱ تا ۱۸ خرداد ، از روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت آغاز می شود .

    پیش فروش بلیت برای بازه زمانی یاد شده در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۸ خرداد و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۹ خرداد) ، از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود .

    همچنین پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۳ ساعت بعد ، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد .

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۲ ساعت بعد ، از ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۱۵ مرداد، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقی مانده انجام می پذیرد .

    |

    پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۳ ساعت بعد ، از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۹ خرداد از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد .

    |

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دهه پایانی ماه صفر ۴۰ رام قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران بارگاه منور رضوی در مسیر مشهد و از مقاصد مختلف ریلی ...

    |

    نظرات کاربران