در حال بارگذاری ...

عملیات اجرایی پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب سرعت گرفت

در حال حاضر پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب با پیشرفت ۶۲ درصدی همراه و با سرعت مطلوب در حال انجام است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در خصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب گفت : تسریع در انجام پروژه با سازماندهی مجدد بعد از تعطیلات سال جدید ، به‌منظور جلوگیری از تاخیرات و با هدف به بهره‌برداری رساندن فرودگاه در نیمه اول سال جاری گامی مهم در حصول به نتیجه است .

فخرالدین کشاورز اظهار کرد : پس از رفع مشکل ارکان مدیریت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب ، این عملیات سرعت گرفته است و امیدواریم طبق برنامه ، این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد . تعطیلات نوروزی و برخی موانع در تامین مصالح معدنی ، اندکی سرعت کار را تحت تاثیر قرار داده بود که در جلسات اخیر کنترل پروژه تسهیل شد .

مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت : در حال حاضر پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب با پیشرفت ۶۲ درصدی همراه و با سرعت مطلوب در حال انجام است .

پیشرفت ۳۵ درصدی بهسازی سطوح پروازی فرودگاه جهرم

کشاورز در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه جهرم گفت : پروژه بهسازی سطوح پروازی این فرودگاه با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال انجام است .

وی گفت : عملیات خاک‌برداری ، خاک‌ریزی ، تعریض و استریپ‌سازی ، لکه‌گیری و اجرای لایه آسفالت رگلاژی در حال انجام و کارخانه آسفالت نیز در حال راه‌اندازی است .

مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت : مصالح لازم برای لایه‌های نهایی آسفالت این پروژه باید از معادن کوهی تامین شود ، در همین راستا رایزنی لازم با آزمایشگاه مکانیک خاک و سایر مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی برای تحقق این امر انجام شده و بزودی شاهد تامین این مصالح و سرعت گرفتن پروژه خواهیم بود .




مطالب مرتبط

اجرای این پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید و طول باند فرودگاه سیرجان نیز از ۳۷۰۰ متر به ۳۸۶۰ متر افزایش یافت .

|

در این عملیات ، بیش از ۳۰ هزار متر مربع از سطوح پروازی رنگ‌آمیزی شده است و برای این کار بیش از ۲۰ تن انواع رنگ (سفید ، زرد ، مشکی و قرمز) استفاده شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید میدانی از فرودگاه‌های ...

|

این پروژه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و ظرفیت‌های استانی توسط پیمانکار بخش خصوصی انجام شد .

|

برای حفظ و ارتقا ایمنی پروازها و رفاه حال هم‌استانی‌ها ، خاصه مردم شریف شرق استان ، باند فرودگاه شهدای بم در بازه چهار ماهه تحویل پیمانکار شده است و پس از آن با چهره و فعالیتی جدید ، ایمن‌تر از پیش در خدمت همشهریان خواهد بود .

|

نظرات کاربران