در حال بارگذاری ...

تسطیح اختصاصی محل بارگیری و تخلیه در ایستگاه های راه آهن قم برای افزایش سرعت بازرگانی

افزایش طول خطوط بارگیری در ایستگاه های سواریان باغیک و گار مانوری اقدام دیگر انجام شده در این اداره کل برای افزایش سرعت بازرگانی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن قم گفت : با تسطیح اختصاصی محل بارگیری و تخلیه ، در ایستگاه های گار مانوری ، پرندک ، سواریان و باغیک ، سرعت بازرگانی در این اداره کل افزایش یافته است .

غلامحسین دباغ اظهار کرد : به دنبال تاکید مدیرعامل راه آهن برای افزایش سرعت بازرگانی ، علاوه بر تسطیح اختصاصی محل بارگیری و تخلیه ، در برخی ایستگاه‌های راه آهن قم ، واگن لکوموتیو سبک به مراکز تخلیه و بارگیری برای تسریع در واگذاری و اعزام واگن‌ها اختصاص داده شده است .

وی افزود : افزایش طول خطوط بارگیری در ایستگاه های سواریان باغیک و گار مانوری اقدام دیگر انجام شده در این اداره کل برای افزایش سرعت بازرگانی است .

به گفته دباغ ، با تسطیح اختصاصی محل بارگیری و تخلیه ، در ایستگاه های گار مانوری ، پرندک ، سواریان و باغیک ، سرعت بازرگانی در این اداره کل افزایش یافته است .




مطالب مرتبط

به منظور تحقق این هدف ، مقرر شد از محل اعتبارات متمرکز راه آهن و تبصره ۱۸، تسهیلاتی به بخش خصوصی و نهادها تعلق گیرد تا آن‌ها بتوانند نسبت به افزایش تعداد واگن‌های مسافربری اقدام کنند .

|

اگر بخواهیم عملکرد راه‌آهن را در حوزه حمل بار و مسافر (با وجود همه مشکلات ناشی از ناترازی‌های منابع بودجه در حوزه نگهداری و تعمیرات) مورد ارزیابی کمی و کیفی قرار دهیم ، دو شاخص حمل ریلی یعنی مجموع تن کیلومتر جابجایی بار و نفر کیلومتر جابجایی مسافر ریلی و شاخص بهره‌وری ...

|

نظرات کاربران