در حال بارگذاری ...
  • فرودگاه‌ها لکوموتیو توسعه اقتصاد و پیشرفت کشور هستند

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرودگاه‌ها ، لوکوموتیو توسعه اقتصاد و پیشرفت یک کشورند ، تاکید کرد : باید عملکرد فرودگاه‌ها و زحمات متخصصان صنعت هوانوردی تبیین شود تا ضمن شناسایی ذهنیت عمومی در خصوص فرودگاه‌ها ، برای آگاه سازی مردم قدم برداشته شود .

    مهدی خسروی بنجار اظهار کرد : روابط عمومی حوزه حساس و پر مسئولیتی است که فعالیت‌های شرکت فرودگاه‌ها را به مردم مخابره می‌کند . نوع پرداختن به موضوعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، لذا باید فعالیت‌های تخصصی و خطیر شرکت فرودگاه‌ها به‌خوبی برای مردم تبیین شود .

    مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیاری از مردم و حتی مسئولین با شرح وظایف شرکت فرودگاه‌ها آشنا نیستند تأکید کرد : باید در این زمینه اقدامات لازم برای اطلاع رسانی عملکردها صورت گیرد .

    خسروی بنجار جایگاه روابط عمومی را بسیار رفیع دانست و ضمن تأکید بر آموزش و به‌روزرسانی مستمر در این حوزه خاطرنشان کرد : فرودگاه‌ها لکوموتیو توسعه اقتصاد و پیشرفت یک کشورند . در همین راستا باید عملکرد فرودگاه‌ها و زحمات متخصصان صنعت هوانوردی تبیین شود تا ضمن شناسایی ذهنیت عمومی در خصوص فرودگاه‌ها ، برای آگاه سازی مردم قدم برداشته شود .

    وی یادآور شد : حضور یک گروه تخصصی ار روابط عمومی در یک فرودگاه نشان از سیستماتیک و علمی بودن روابط عمومی است و هر جایی که علم در میان باشد، پیشرفت حاصل خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها گفت : یکی از دستاوردهای متخصصین شرکت ...

    |

    نظرات کاربران