در حال بارگذاری ...
  • بررسی فرصت‌ های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فرودگاه شیراز

    با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های خدماتی و هوانوردی در فرودگاه شیراز آمادگی داریم با حمایت‌های مدیران ستادی و مسئولان استانی گام‌های مثبتی در زمینه جذب سرمایه‌گذار برداریم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر یک روزه به شیراز ، پس از دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس طی نشستی با سرمایه‌گذاران بومی استان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه بین المللی شیراز را بررسی کرد .

    علی عبدی معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به موضوع سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها و حمایت و تسهیل گری شرکت فرودگاه‌ها از سرمایه‌گذاران داخلی گفت : در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به شعار سال ۱۴۰۳ ، استراتژی کلان وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های فرودگاهی می‌ می‌باشد .

    وی اظهار داشت : در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در برخی استان‌ها انجام خواهیم داد تا زمینه مشارکت آنان در اجرای پروژه‌های فرودگاهی را فراهم آوریم .

    در ادامه فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار داشت : با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های خدماتی و هوانوردی در فرودگاه شیراز آمادگی داریم با حمایت‌های مدیران ستادی و مسئولان استانی گام‌های مثبتی در زمینه جذب سرمایه‌گذار برداریم .

    در این نشست ؛ طرح‌های ایجاد دهکده گردشگری ، تفریحی و نمایشگاهی ، احداث کترینگ ، احداث مرکز تعمیرات بالگرد و هواپیماهای بدنه باریک ، سیمولاتور و آموزشگاه بالگرد توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه و مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    پروژه مذکور با هزینه‌ای افزون بر ۴۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرا می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    شرکت‌های هواپیمایی پارس ، کیش ، آسمان ، کاسپین ، ساها و زاگرس زائران را در این مسیر جابه‌جا کردند .

    |

    نظرات کاربران