در حال بارگذاری ...
  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه های استان خراسان شمالی

    در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱ ، ۱۶ نقطه در راه‌های برون شهری این استان احصا شد که در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در سال گذشته ، رفع ۷ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود اما با تلاش راهداران ۸ نقطه پرتصادف رفع شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۸ نقطه پر تصادف در شبکه راه های خراسان شمالی با هدف ارتقا ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده ای رفع می شود .

    محمد مشتری مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت : ۸ نقطه پرتصادف با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شبکه راه های خراسان شمالی به منظور ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده ای رفع می شود .

    وی افزود : رفع ۳ نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان ( دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع ۴ نقطه پرتصادف در ورودی شهر فاروج در دست اجراست .

    این مسئول اظهار کرد : برطرف کردن یک نقطه پرتصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنود - آشخانه) نیز به منظور ارتقای ایمنی تردد اجرا می شود .

    مشتری با بیان این که پروژه های یاد شده شهریور امسال به پایان می رسد ، ادامه داد : در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱ ، ۱۶ نقطه در راه‌های برون شهری این استان احصا شد که در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در سال گذشته ، رفع ۷ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود اما با تلاش راهداران ۸ نقطه پرتصادف رفع شد .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون ۴۸ اکیپ پیمانی بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های استان همدان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بتوانیم بیش از تعهد سال در سطح راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت انجام دهیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت : ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون ...

    |

    طی ماه‌های اخیر با اجرای عملیات بازسازی این محور به همت مدیران ارشد سازمان متبوع در تأمین به‌ موقع اعتبارات و پشتکار راهداری استان ، احداث قطعه سخت پروژه شتاب مضاعفی به خود گرفته است .

    |

    امسال دو هزار و ۴۰۰ سرویس اتوبوسی برای زائران پایانی صفر پیش بینی شده است ، پارسال ۶۰۰ هزار مسافر با این ناوگان در مسیر مشهد جابه‌جا شد که این آمار در سال جاری به ۶۵۰ هزار زائر خواهد رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر امروز خود به استان خراسان رضوی از پایانه مسافربری امام رضا (ع) بازدید کرد .

    |

    نظرات کاربران