در حال بارگذاری ...
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در جاده های استان همدان برای سفرهای اربعین حسینی

    در راستای رفع نقاط پرحادثه هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای نهاوند - فیروزان ، ملایر - اراک و تویسرکان - خیرآباد هستند و به‌زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای شریانی ، اصلی ، فرعی و روستایی استان برای آماده‌سازی این محورها جهت سفرهای اربعین حسینی خبر داد .

    مهرداد آهکی گفت : ۵۲ اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه پرحادثه‌ با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح می‌باشند .

    وی تصریح کرد : امسال یک دستگاه خط‌کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو اکیپ خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط‌کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود .

    وی اظهار داشت : در راستای رفع نقاط پرحادثه هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای نهاوند - فیروزان ، ملایر - اراک و تویسرکان - خیرآباد هستند و به‌زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد .

    آهکی در پایان گفت : از جمله اکیپ‌های فعال در سطح راه‌های استان همدان شامل اکیپ‌های نصب و تعمیر تابلو و علائم ، نصب و تعمیر گادرریل ، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی ، بهسازی و روکش آسفالت ، درزگیری ، چاله‌گیری و لکه‌گیری ، تعمیر و ساخت ابنیه فنی ، احداث و تکمیل زیرگذر ، آزادسازی حریم ، گشت‌های راهداری ، رنگ آمیزی سرعتکاه و تقاطع ها ، نصب و تعمیر چراغ های چشمک زن ، شیار لرزاننده و اکیپ های تعریض راه و پل می باشند .




    مطالب مرتبط

    هم اینک با هماهنگی پلیس راه ، کار آشکارسازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال‌اند .

    |

    ضروری است رانندگان قبل از آغاز سفر ، وضعیت فنی و ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند و باتوجه به حضور بالای وسایل‌نقلیه در سطح راه‌ها ، با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از هر عاملی که منجر به حواس‌پرتی می‌شود مانند صحبت با تلفن‌همراه پرهیز کنند ، همچنین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از آمادگی کامل محورهای غرب استان اصفهان ...

    |

    هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل برای تدارک اتوبوس‌ها ، گشت‌های مشترک راهداری و پلیس‌راه، هماهنگی با مجتمع‌داران ، تأمین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه از دیگر اقدامات صورت‌ گرفته است .

    |

    در نخستین روز زائران از طریق پنج دستگاه اتوبوس به مقصد نجف اشرف راهی کشور عراق شدند و متناسب با میزان تقاضای زائران ، خدمات‌رسانی از این طریق تا انتقال روزانه ۱۸ سرویس قابل افزایش است و برنامه ریزی شده است طی این مدت حداقل ۴۰۰ سرویس مستقیم تهران به نجف برقرار شود .

    |

    نظرات کاربران