در حال بارگذاری ...
  • چهارخطه سازی بخشی از مسیر اهواز - هفتکل - باغملک

    محور اهواز - هفتکل - ایذه یکی از محورهای مواصلاتی پر تردد استان به شمار می‌رود و خوزستان را به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان متصل می‌کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه محور اهواز - هفتکل - ایذه یکی از راه‌های اصلی استان است ، گفت : مسیر خروجی هفتکل به سمت باغملک به طول حدود هفت کیلومتر بوده که چهار کیلومتر آن چهارخطه شده و مابقی این مسیر در مرحله طراحی جهت واگذاری از طریق مناقصه است .

    رحمان بهرامی بیان کرد : این مسیر (خروجی هفتکل به سمت باغملک) نیازمند ۲ پل زیرگذر و روگذر در محل تقاطع جاده کارخانه سیمان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر تکمیل شود .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد : محور اهواز - هفتکل - ایذه یکی از محورهای مواصلاتی پر تردد استان به شمار می‌رود و خوزستان را به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان متصل می‌کند .

    بهرامی عنوان کرد : در این محور ، طرح تعریض خروجی بارانگرد به طول یک هزار و ۳۰۰ متر توسط اداره کل راه و شهرسازی تکمیل و در ایام نوروز زیر بار ترافیک رفت اگرچه لایه نهایی آسفالت آن باید اجرا شود.

    وی افزود : اعتبار لازم برای آسفالت نهایی این محور باید توسط شرکت ساخت تامین و به پیمانکار طرح ابلاغ شود .

    بر اساس این گزارش در استان خوزستان ۲ هزار و ۵۵۰ کیلومتر راه اصلی و شریانی وجود دارد که ۱۳۵ کیلومتر آن آزادراه ، ۸۵۰ کیلومتر بزرگراه و یک هزار و ۵۶۵ کیلومتر آن دو خطه است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه چهارخطه دزفول – شوشتر را تشریح کرد .

    |

    مبلغ پیمان این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۶۰ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : بیش از ۹۰ درصد از محور اهواز _ چذابه (محور طریق الحسین) چهارخطه شده و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : عملیات اجرایی ۱۳ کیلومتر از باند دوم جیرفت به سمت میانچیل با ...

    |

    توسعه راه‌ها و توجه به حوزه راهسازی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم بود و از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به «۳۵ کیلومتر» پروژه راهسازی در سطح استان زنجان با اعتباری به ارزش روز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسیده است .

    |

    نظرات کاربران