در حال بارگذاری ...
  • خدمات شرکت‌های هواپیمایی زیر ذره‌بین مسافرین

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در فرودگاه بین المللی مهرآباد برای اولین بار در سطح فرودگاه های کشور خدمات شرکت‌های هواپیمایی مورد ارزیابی مسافرین و مراجعین فرودگاهی (ASQ) قرار می‌گیرد .

    شروع ارزیابی عملکرد دیجیتال کیفیت ارائه خدمات شرکت های هواپیمایی از ترمینال ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد با همکاری شرکت هواپیمایی کاسپین و با تدبیر دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران راه‌اندازی و عملیاتی گردید .

    امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور مهدی افشاری ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، نماینده حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) و مسئولین معاونت تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآباد امکان سنجش خدمات مسافری شرکت‌های هواپیمایی به بهره‌برداری رسید .

    گفتنی است مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .




    مطالب مرتبط

    بررسی داده های این نظرسنجی ها توسط کارشناسان این دفتر در مجموع میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در فروردین ماه ۷۰.۳ درصد ، اردیبهشت ماه ۷۰.۶ و خرداد ماه ۷۲.۴ درصد بوده است و میزان رضایت مسافران در تیرماه ۷۰.۵ درصد ، مردادماه ۶۹.۱ درصد و شهریور ، مهر و آبان ماه به ترتیب ...

    |

    شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمان هایی در این زمینه موفق‌اند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا ...

    |

    آمارها نشان می‌دهد که در عملیات زمستانی این فرودگاه‌ها در سطح کشور در مجموع بیش از ۵۵۶ نفر از همکاران ما حضوری موفقیت‌آمیز داشتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها در حالی از ...

    |

    هرگونه نمایش ، عرضه و فروش بلیت های نوروزی بالاتر از نرخ های اعلامی شرکت های هواپیمایی خلاف آئین نامه و مقررات بوده و با متخلف یا متخلفان برخورد آیین نامه ای به صورت تعلیق یک تا سه ماهه و معرفی به مراجع ذیصلاح انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران