در حال بارگذاری ...
  • خدمات شرکت‌های هواپیمایی زیر ذره‌بین مسافرین

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در فرودگاه بین المللی مهرآباد برای اولین بار در سطح فرودگاه های کشور خدمات شرکت‌های هواپیمایی مورد ارزیابی مسافرین و مراجعین فرودگاهی (ASQ) قرار می‌گیرد .

    شروع ارزیابی عملکرد دیجیتال کیفیت ارائه خدمات شرکت های هواپیمایی از ترمینال ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد با همکاری شرکت هواپیمایی کاسپین و با تدبیر دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران راه‌اندازی و عملیاتی گردید .

    امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور مهدی افشاری ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، نماینده حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) و مسئولین معاونت تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآباد امکان سنجش خدمات مسافری شرکت‌های هواپیمایی به بهره‌برداری رسید .

    گفتنی است مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .




    مطالب مرتبط

    بررسی داده های این نظرسنجی ها توسط کارشناسان این دفتر در مجموع میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در فروردین ماه ۷۰.۳ درصد ، اردیبهشت ماه ۷۰.۶ و خرداد ماه ۷۲.۴ درصد بوده است و میزان رضایت مسافران در تیرماه ۷۰.۵ درصد ، مردادماه ۶۹.۱ درصد و شهریور ، مهر و آبان ماه به ترتیب ...

    |

    شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمان هایی در این زمینه موفق‌اند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا ...

    |

    عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها در حالی از روز ۲۳ اسفند ماه آغاز شده که از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز در این ایام درفرودگاه‌های کشور در دستورکار قرار گرفته تا با رعایت حقوق کامل مسافر و اطلاع‌رسانی گسترده در فرودگاه‌های کشور ...

    |

    خوشبختانه نیروهای تلاشگر سپاه حفاظت هواپیمایی همواره تعامل سازنده‌ای با مدیران فرودگاهی داشته‌اند که منتج به ارائه خدمات مطلوب به مردم شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر حقوقی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پیگیری این دفتر برای تخریب تمامی موانع پروازی در فرودگاه‌های ...

    |

    نظرات کاربران