در حال بارگذاری ...

اجرای پروژه‌ نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین

در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری ، گلشهر ، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس ، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نصب حفاظ میانی در نقاط حادثه خیز از آزادراه کرج - قزوین جهت جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه در حال اجراست .

مرتضی داودی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد : پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژمیانی آزادراه کرج - قزوین به طول ۴ کیلومتر از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده است .

داودی افزود : در اجرای این پروژه نردهای فلزی به طول ۲۰۰ در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص گردیده است ، نصب خواهد شد .

وی بیان کرد : در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری ، گلشهر ، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس ، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم .

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری البرز تصریح کرد : این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به‌منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است .




مطالب مرتبط

در راستای ایمن سازی فیزیکی راه‌ها ؛ قراردادی معادل ۴۱ میلیارد ریال در زمینه تعویض و بهسازی گاردریل‌ها منعقد شده و در خصوص تامین روشنایی محورهای کوهستانی ، گردنه‌های خطرآفرین و تونل‌ها قراردادهای متعددی با پیمانکاران در دست اقدام است .

|

افزایش ایمنی تردد ، دید کافی در شب ، کنترل ترافیک ، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است .

|

نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ، ۱۲ و ۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود .

|

هم اینک با هماهنگی پلیس راه ، کار آشکارسازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال‌اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از انجام ۷۶ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه‌های این شهرستان ...

|

نظرات کاربران