کسب رضایتمندی ۹۷ درصدی مسافران نوروزی در استان همدان
اقدامات بخش راهداری در این حوزه شامل نگهداری زیرساختها و راهها میشود ، جاده باید سالم ، تمیز و ایمن باشد که این مسئله هم از حیث نگهداری و کیفیت آسفالت مهم است و هم از نظر تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که مسافر بتوانند به راحتی طی طریق کند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان از کسب رضایتمندی ۹۷ درصدی مسافران در این استان خبر داد .
مهرداد آهکی گفت : با توجه به بررسیهای میدانی و نظرسنجیهای انجام شده از مسافران در طرح نوروزی و همچنین تعطیلات عید سعید فطر سال ۱۴۰۳ و همچنین نظرسنجیهای صورت گرفته از سایر خدمات گیرندگان در بخش حملونقل برون شهری مسافر جادهای از طریق رانندگان ، مسافران و روزهدارانی که به استان همدان سفر کردند اداره کل راهداری استان همدان توانست در بخش مسافری بالغ بر ۹۷ درصد رضایتمندی را کسب کند .
وی با بیان اینکه این آمار ارزشمند در رضایتمندی مسافران جز با تلاش شبانهروزی همکاران ما در دو بخش راهداری و حملونقل جادهای به دست نمیآمد ، افزود : اقدامات بخش راهداری در این حوزه شامل نگهداری زیرساختها و راهها میشود ، جاده باید سالم ، تمیز و ایمن باشد که این مسئله هم از حیث نگهداری و کیفیت آسفالت مهم است و هم از نظر تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که مسافر بتوانند به راحتی طی طریق کند .
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان ادامه داد : همچنین این امر با تعامل خوب با انجمنهای صنفی و شرکتهای مسافربری استان محقق شد . از طرفی رابطه تنگاتنگ ما با پلیس راهور و وظیفه ذاتی که ما به تنهایی یا به صورت مشترک با این نهاد بر عهده داریم باعث شده است که بیشترین خدماترسانی در جاده ها و همچنین ضریب رضایتمندی ارزشمند بالغ بر ۹۷ درصد را داشته باشیم .
گفتنی است تعداد کل ناوگان مسافری استان همدان بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه از انواع اتوبوس ، مینیبوس و سواری است .
همچنین دو هزار و ۴۰ راننده دارای کارت هوشمند ناوگان مسافربری هستند .