در حال بارگذاری ...
  • ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب در مسیر زائران اربعین حسینی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ، به عزم وزارت راه و شهرسازی در ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بزرگراه کربلا در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی اشاره کرد .

    رامین الماسی در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب و دیدار با امام جمعه این شهرستان ، به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش‌ رو در سال‌جاری درخصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرداخت .

    الماسی در ادامه به اجرای عملیات احداث برزگراه در کمربندی سرپل‌ذهاب - قصرشیرین به طول ۲۰ کیلومتر (قطعه ۹ بزرگراه کربلا) برای استقبال از سفرهای زائرین اربعینی نیز اشاره کرد .

    الماسی در ادامه سفر به شهرستان‌های غرب استان ، از ادامه احداث باقیمانده قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا در کمربندی قصرشیرین به سمت خسروی و همچنین از اراضی تحویلی به بنیاد مسکن این شهرستان جهت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی (جوانی جمعیت) بازدید کرد .




    مطالب مرتبط

    از اسلام‌آباد غرب تا قصر شیرین و به طول ۱۲۵ کیلومتر بوده که از این طول ۹۴٫۵ کیلومتر حد فاصل شهرهای اسلام آباد غرب - سرپل ذهاب و بخشی از محور ارتباطی سرپل ذهاب - قصرشیرین تکمیل و در حال بهره‌برداری است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از سرعت‌بخشی به عملیات اجرایی احداث باند دوم در پروژه‌های ...

    |

    تعمیرات مجموعه سرویس‌های بهداشتی ، اجرای ۶ هزار متر سایبان جدید جهت آسایش تردد زوار اربعین حسینی ، راه اندازی و استارت سیستم سرمایشی ، نصب ۷۰ درصد از مه‌پاش‌ها و روشنایی مسیر انجام شده و آماده تردد زوار است .

    |

    قطار کرمانشاه یک پروژه ریلیِ راهبردی است که شبکه ریلی کشور ایران را به کشور عراق متصل می‌کند و مسیر ترانزیتی کشور را در قالب کمربند ایران - راه تکمیل می‌کند . با توجه به استجازه رهبر معظم انقلاب و تصویب هیات دولت سیزدهم ، این پروژه راهبردی از تامین مالی لازم برخوردار است و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۸ کیلومتر از پروژه‌های راهسازی استان در ردیف پروژه‌های خاص و اولویت دار اربعینی ، ...

    |

    نظرات کاربران