در حال بارگذاری ...
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن

    تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن از اجرای عملیات خط کشی به طول ۴۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان با هدف ارتقا ایمنی خبر داد .

    عادل منصور کیایی گفت : این اداره به‌منظور افزایش ایمنی محورها ، هدایت وسایل‌نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌ خصوص در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد .

    وی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد : اقدامات ایمن سازی از قبیل تأمین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها ، شانه سازی ، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل ، آشکار سازی نقاط پرتصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیر نما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است .

    رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن در ادامه افزود : تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

    گفتنی است ۱۷ و نیم کیلومتر از این خط کشی با مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شد .




    مطالب مرتبط

    اجرا و نصب حفاظ فلزی و بتنی به طول ۲ کیلومتر ، اجرا ، تعمیر و نصب ۱۵۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی از دیگر اقدامات این اداره کل برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش ...

    |

    از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۶۵۷ کیلومتر در نوشهر قرار دارد .

    |

    ایجاد راه دسترسی به حریم و گذرگاه مناسب ، درختکاری و عبور دادن تاسیسات از عرض راه و نصب تابلو در حریم آنها فقط با اجازه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان امکانپذیر است .

    |

    در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، ۱۰۷ پروژه با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی شد .

    |

    نظرات کاربران