در حال بارگذاری ...

بررسی آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد - چناران

آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد : با پیگیری های صورت گرفته از سوی استان و در راستای تسریع عملیات اجرایی آزادراه مشهد - چناران و تامین اعتباری که از محل ماده ۵۶ در سال ۱۴۰۲ به این پروژه تخصیص می یابد ، وضعیت ساخت آزادراه مشهد - چناران در دست پیگیری است .

وحید داعی در حاشیه برگزاری جلسه آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد - چناران که به ریاست جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور سایر اعضای مدعو برگزار شد ، از برنامه تامین مالی آزادراه مشهد - چناران به استناد مصوبه دولت خبر داد و گفت : به دنبال سفر سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به استان خراسان رضوی و اهمیت تسریع در عملیات اجرایی آزادراه مشهد - چناران ، مقرر شد مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی دو سال از محل ماده ۵۶ قانون الحاق از سوی بانک ها با پیگیری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه اعتبارات مصوب از سوی سازمان برنامه و بودجه  به این پروژه تزریق شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای جلب مشارکت بانک ها برای تامین مالی این پروژه از سوی شرکت ساخت اظهار کرد : مقرر شد در مرحله اول بانک مسکن مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و بانک تجارت مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۱ از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص دهد .

وی اعلام کرد : با انجام تامین اعتبار از محل ماده ۵۶ که به مشارکت  آستان محترم قدس رضوی عملیات اجرایی این آزادراه را تسریع بخشیده تا بخش هایی از این آزادراه آماده بهره برداری شود .

آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ، در نشست خبری هشتمین نمایشگاه ...

|

برنامه این است که قطعه دو آزادراه تهران - شمال تا سال ۱۴۰۶ تکمیل و به صورت کامل به بهره‌برداری برسد تا آن زمان هم به طور قطع تکلیف قطعه سوم این آزادراه هم روشن شده و ساخت این قطعه هم آغاز شده است .

|

توسعه زیرساخت های حمل و نقل از سویی دیگر موجب تسهیل تجارت و روابط بین المللی برای کشورها می شود و در شرایطی که جهانی شدن و رقابت های اقتصادی رشد فزاینده ای دارند ، زیرساخت های حمل و نقل کارآمد به کشورها این امکان را می دهد تا در بازارهای جهانی رقابت کنند و حرفی برای گفتن داشته ...

|

آزادراه شمالی کرج به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار کشور به طول ۱۸.۶ کیلومتر است که ضمن تکمیل شبکه آزادراهی با افزایش ظرفیت کریدور غربی و ارتباط بیشتر این کریدور با کریدور شمالی موجب رفع گلوگاه ترافیکی غرب پایتخت و روان سازی عبور و مرور در محدوده شهر کرج می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه در راستای برقراری عدالت قرار بر این است که پرداخت عوارضی از ۵ ...

|

نظرات کاربران