در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۱۶ درصدی تناژ بارگیری در راه آهن شمال شرق (۱)

    با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطارهای مسافری در محدوده استحفاظی این اداره کل ، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه‌ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف است و این مهم با تلاش همکاران خدوم این اداره کل به‌نحو احسن انجام‌می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن شمال شرق (۱) گفت : حمل و نقل بار در راه آهن شمال شرق (۱) با رشد ۱۶ درصدی در شاخص تناژ بارگیری و افزایش در شاخص تن کیلومتر مبدا – مقصد همراه شد .

    فرشاد زادخور گفت : عملکرد حمل و نقل بار در این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل با رشد ۱۶ درصدی در شاخص تناژ بارگیری و افزایش ۲۹ درصدی در شاخص تن کیلومتر مبدا – مقصد همراه بوده است .

    وی در این راستا بیان کرد : با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطارهای مسافری در محدوده استحفاظی این اداره کل ، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه‌ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف است و این مهم با تلاش همکاران خدوم این اداره کل به‌نحو احسن انجام‌می‌شود .

    زادخور افزود : در سال ۱۴۰۲ مجموعاً بیش از ۴۰۴ هزار تن بار در سال ۱۴۰۲ که ۵۴ هزار تن بیش از سال ۱۴۰۱ است و همچنین ۳۶۸ میلیون و ۷۵۱ هزارتن کیلومتر بارهای مختلف ازایستگاه‌های مبادی بار این منطقه بارگیری و حمل شده و در همین مدت مجموع تن کیلومتر ناخالص بارهای عبوری از این منطقه بیش از ۲ میلیارد تن بوده است .

    مدیر کل راه‌آهن شمال شرق (۱) گفت : با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سبک و سنگین در مسیر جاده‌ای تهران - مشهد ، حمل محمولات مختلف از طریق راه‌آهن ، سهم زیادی در افزایش ایمنی جاده‌ها و سلامت مسافران جاده‌ای را در بر دارد و با هماهنگی بین صاحبان بار و همچنین شرکت‌های حمل و نقلی ریلی ، تلاش می‌شود رشد سالانه بارگیری و حمل بارهای منطقه و همچنین بارهای عبوری از منطقه راه‌آهن شمال شرق (۱) تداوم داشته‌ باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل راه آهن زاگرس گفت : در مردادماه امسال ۳۲ هزار و ۴۱۶ مسافر در این پایانه ریلی جابه‌جا شدند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در حال حاضر ۳۰ هزار و ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل بار در استان فعالیت می‌کنند که این تعداد ، سهم قابل توجه این حوزه را در ...

    |

    به دنبال این هستیم که با مرور اقدامات معاونین شرکت ، بر اساس برنامه‌هایی که تبیین شده و چالش‌هایی که وجود دارد ، به دنبال راهکارهایی باشیم که چالش‌ها را کمتر کرده و با سرعت بیشتری به اهداف برنامه هفتم توسعه برسیم . همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و با همدلی و وفاق و تلاش مضاعف ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن گفت : کشور ما بینابین این دو قرار دارد و قطعا نیازمند تصمیمات جدی در مراجع بالاتر و اسناد بالادستی برای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دهه پایانی ماه صفر ۴۰ رام قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران بارگاه منور رضوی در مسیر مشهد و از مقاصد مختلف ریلی ...

    |

    نظرات کاربران