در حال بارگذاری ...
  • هواپیمایی هما به دنبال انجام یک خدمت بی منت و روان است

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ، توضیح داد : مهم‌ترین دستاورد این شرکت در سفرهای نوروزی به واسطه تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان این بود که خدمات به صورت روان و بی‌منت به مسافران ارائه شد .

    وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در این شرکت برای رفاه حال مسافران صورت گرفته ، اظهار کرد : از همان ابتدای ابلاغ طرح نوروزی ستاد سفرهای نوروزی در شرکت ، تشکیل هر آن چه که می‌توانست متناسب با رضایت مسافران باشد در دستور کار قرار گرفت .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، بیش از ۳هزار و ۶۰۰ زائر حج تمتع استان خوزستان با ۱۵ پرواز در ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست فرودگاه شهدای رامسر از افزایش مسیر پروازی فرودگاه شهدای رامسر به تهران از هفته ای ۲ پرواز به هفته ای ۳ پرواز به صورت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس شعبه "هما" در استان آذربایجان غربی عنوان کرد ؛ بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک‌هزار و ۹۲۰ نفر زائر از استان ...

    |

    دولت سیزدهم با اتخاذ چهار راهبرد تاب آوری ، توسعه ، واردات هواپیما و ساخت و تولید هواپیماهای بومی و همچنین استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و بدون هیچ گونه تزریق مالی از سوی دولت بیش از ۹۰ فروند ناوگان هوایی وارد کشور شد که پس از فرایند چک ، تعمیر و نگهداری ۵۰ فروند هواپیما ...

    |

    نظرات کاربران