هواپیمایی هما به دنبال انجام یک خدمت بی منت و روان است
به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ، توضیح داد : مهمترین دستاورد این شرکت در سفرهای نوروزی به واسطه تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان این بود که خدمات به صورت روان و بیمنت به مسافران ارائه شد .
وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در این شرکت برای رفاه حال مسافران صورت گرفته ، اظهار کرد : از همان ابتدای ابلاغ طرح نوروزی ستاد سفرهای نوروزی در شرکت ، تشکیل هر آن چه که میتوانست متناسب با رضایت مسافران باشد در دستور کار قرار گرفت .