در حال بارگذاری ...

هواپیمایی هما به دنبال انجام یک خدمت بی منت و روان است

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ، توضیح داد : مهم‌ترین دستاورد این شرکت در سفرهای نوروزی به واسطه تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان این بود که خدمات به صورت روان و بی‌منت به مسافران ارائه شد .

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در این شرکت برای رفاه حال مسافران صورت گرفته ، اظهار کرد : از همان ابتدای ابلاغ طرح نوروزی ستاد سفرهای نوروزی در شرکت ، تشکیل هر آن چه که می‌توانست متناسب با رضایت مسافران باشد در دستور کار قرار گرفت .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل هواپیمایی ایران ایر گفت : برای رفاه حال مسافران ، یک هواپیمای‌ ATR برای پرواز به سایر نقاط منطقه‌ای در ...

|

برای کمک به مسافران ، به‌دنبال آن هستیم تا از طریق پروازهای کانکشن از طریق ترکیه به مسافران عزیز خدمات رسانی کنیم .

|

عمره گزاران از ۱۶ فرودگاه کشور به عربستان می‌روند و طبق برنامه پیش بینی شده ، عمره گزاران از ایستگاه‌های پروازی تهران ، تبریز ، ارومیه ، مشهد ، اصفهان ، یزد ، گرگان ، اردبیل ، کرمان ، بندرعباس ، شیراز ، بوشهر ، اهواز ، زاهدان ، ساری و بیرجند اعزام می‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت : حج ۱۴۰۳ کم تاخیرترین عملیات ایران ایر در دهه‌های گذشته در حوزه حج ...

|

تلاش‌های «هما» برای ارائه خدمات بهینه ، رعایت استانداردهای ایمنی و تسهیل سفرهای زائران ، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین وظایف این شرکت همچنان ادامه دارد .

|

نظرات کاربران