در حال بارگذاری ...

هواپیمایی ماهان ، ترکیش و قشم به ترتیب بیشترین سهم پروازهای بین المللی را داشتند

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به تشریح آمار این مجموعه پرداخت .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

پس از به‌روزرسانی دستورالعمل عملیات زمستانی و برگزاری دوره‌های بازآموزی برای پرسنل عملیاتی ؛ اقدامات لازم در راستای برگزاری مانور دور میزی و مانور کامل به منظور سنجش آمادگی تجهیزات برف‌روبی و اطمینان از هماهنگی بخش‌ها صورت می‌پذیرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اعزام ۱۶ هزار و ۵۳۹ زائر حج عمره از ترمینال سلام شهر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نیمه نخست ۱۴۰۳ بیانگر نشست و برخاست ۳۰ هزار فروند هواپیما و اعزام و پذیرش ۴ میلیون ...

|

با عنایت به در پیش داشتن برنامه ممیزی امنیت هوانوردی ایکائو (USAP) و ظرفیت‌های موجود در شهر فرودگاهی ، اعلام آمادگی می‌کنیم تا با کلیه نقش‌آفرینان صنعت هوانوردی که درخواست گذراندن دوره امنیتی را دارند همکاری داشته باشیم .

|

در ۶ ماهه سال جاری بالغ بر ۵۸ درصد معادل ۹۳ هزار فروند از مجموع ۱۶۱ هزار فروند نشست و برخاست‌ در ۲ فرودگاه مهرآباد و مشهد از ۵۰ فرودگاه تحت مالکیت و نظارت شرکت فرودگاه‌ها انجام شده است . به عبارت دیگر ۴۲ درصد ۶۸ هزار فروند نشست و برخاست ها در ۴۸ فرودگاه باقیمانده انجام شده است .

|

نظرات کاربران