در حال بارگذاری ...
  • اعزام و پذیرش بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی با ناوگان هوایی در اصفهان

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از انجام ۱۰۱۶ پرواز و جابه جایی ۱۱۵۵۰۷ مسافر در ایام نوروز خبر داد .

    ابوذر ضیایی به ارائه آمار پروازهای نوروزی فرودگاه اصفهان پرداخت و گفت : در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین سال جاری تعداد ۱۱۵۵۰۷ مسافر نوروزی با ۱۰۱۶ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴ درصدی در تعداد پرواز و رشد ۸ درصدی در تعداد مسافر بودیم .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان افزود : در این مدت بیشترین تعداد پرواز در مسیرهای داخلی به ترتیب شهرهای مشهد ، کیش ، تهران و بیشترین تعداد پرواز در مسیرهای خارجی به ترتیب شهرهای نجف ، استانبول ، آدنا و دبی انجام شده اند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از رشد ۲۶/۵ درصدی در تعداد پرواز و رشد ۲۵/۵ درصدی در تعداد مسافر نسبت به مدت مشابه در سال ...

    |

    این فرودگاه با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در حال خدمت‌رسانی به مشتاقان اربعین حسینی بوده و آمادگی کامل برای افزایش پروازهای فوق‌العاده به عتبات را دارد .

    |

    به دلیل فشردگی و تراکم پروازهای بازگشت حجاج به اصفهان و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران گرامی در فرودگاه، از مستقبلین عزیز تقاضا می شود جهت جلوگیری از ایجاد ازدحام در مسیرهای خروجی حجاج از حضور در فرودگاه خودداری نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ عملیات بازگشت حجاج استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از تاریخ دهم تیر آغاز شد و تا عصر روز ۱۷ تیرماه سال جاری ادامه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان از صرفه‌جویی ۲۰ درصدی مصرف آب و گاز در این فرودگاه پس از نوسازی سیستم سرمایشی خبر داد ...

    |

    نظرات کاربران