در حال بارگذاری ...
  • هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز در نوروز ۱۴۰۳

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه بین المللی فرودگاه مهرآباد گفت : با تلاش ماندگار همکاران، هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز و جا به جایی یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در پایانه هوایی مهرآباد رقم خورد .

    ابراهیم مرادی با اشاره عملکرد فرودگاه بین المللی مهرآباد در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد : با تلاش ماندگار همکاران فرودگاه بین‌المللی مهرآباد هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز و جابه‌جایی یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در پایانه هوایی مهرآباد رقم خورد .

    راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اعلام پایان سفرهای نوروزی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بیان کرد : در طول این بازه زمانی ، ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز توسط همکارانم در پایانه هوایی تهران (تقرب مهرآباد) هدایت و کنترل شده است که سهم فرودگاه بین المللی مهرآباد از این تعداد ، هفت هزار و ۶۴۱ پرواز و سهم فرودگاه حضرت امام‌خمینی (ره) ۳ هزار و ۹۹۴ پرواز بوده است .

    وی افزود : بر این اساس یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر جابه‌جا شده‌اند که سهم فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ۹۱۶ هزار و ۸۰۰ مسافر و سهم فرودگاه امام‌خمینی (ره) ۶۲۵ هزار و ۷۲۵ مسافر بوده است . بر اساس آمار ثبت شده در واحد آمار اداره هماهنگی پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ، روزانه به‌طور میانگین ۵۲۸ سورتی پرواز توسط همکاران تقرب پرواز هدایت و کنترل‌شده‌اند که ضمن دستیابی به رکوردی جدید پس از دوران کرونا و کسب عنوان پرترافیک‌ترین TMA کشور، سهم فرودگاه مهرآباد از این تعداد پرواز به‌طور میانگین ۳۳۰ پرواز بوده است .

    عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر فرودگاه مهرآباد در پایان بیان کرد : بر خود فرض می‌دانم از تمام همکاران ارجمندم در جای‌جای زنجیره خدمت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که با تلاش کم بدیل خود ، خاطراتی ماندگار برای هم وطنان ثبت کردند ، تشکر و قدردانی کنم . همچنین از تلاش شبانه‌روزی کارکنان سخت‌کوش سپاه حفاظت هواپیمایی مهرآباد ، پلیس فرودگاه مهرآباد ، کارکنان شرکت‌های هواپیمایی فعال در مهرآباد ، کارکنان شرکت‌های هندلینگ فعال در مهرآباد و دیگر خدمت‌گزاران حوزه‌های امنیتی و ایمنی خدمت‌رسانی که مشتاقانه به مردم شریف ایران اسلامی در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه خدمت کردند ، تشکر و قدردانی کنم .




    مطالب مرتبط

    شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمان هایی در این زمینه موفق‌اند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای مسیر نجف اشرف از فرودگاه تبریز به شش پرواز رفت و برگشت در هفته افزایش یافت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در روزهایی که بسیاری از فرودگاه‌های کشور سرگرم خدمت‌رسانی به مسافران در روزهای پربارش اواخر فصل پاییز است ، ...

    |

    مسافران برای دریافت اطلاعات لازم از پروازها ، پیش از عزیمت به‌ فرودگاه با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از انجام بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه بهسازی در فرودگاه تبریز خبر داد .

    |

    نظرات کاربران