در حال بارگذاری ...
  • ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی ناوگان ریلی استان فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳

    قطارهای فارس در مسیر تهران به‌صورت روزانه در ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۰۶:۲۵ از مبدأ مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات می‌دهد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن فارس از ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی ناوگان ریلی فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد .

    مهرداد انصاری با اشاره به ورود بیش از ۱۲ هزار نفر مسافر به شیراز به‌وسیله خطوط ریلی گفت : در نوروز امسال بیش از ۲۴ هزار نفر مسافر به‌وسیله ناوگان ریلی فارس جابه‌جا شدند که نشان دهنده ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی قطارهای فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ است . این تعداد مسافر با ۹۰ رام قطار به مقاصد تهران و مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به‌صورت رفت و برگشت جابه‌جا شده‌اند .

    انصاری در خصوص ساعت حرکت قطارها تا پایان فروردین ماه گفت : قطارهای فارس در مسیر تهران به‌صورت روزانه در ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۰۶:۲۵ از مبدأ مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات می‌دهد .

    انصاری در خصوص برنامه‌های حوزه باری راه‌آهن فارس در سال جدید افزود : در راستای منویات مقام معظم رهبری برای دست‌یابی به شعار سال ۱۴۰۳ ، مهم‌ترین برنامه این اداره کل فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های ریلی برای حمل محموله‌های تولیدی استان و انتقال مواد اولیه به‌منظور جهش تولید است که قطعاً با مشارکت مردم و مجتمع‌های صنعتی میسر خواهد شد . در این راستا امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری به رشد چند برابری در زمینه بارگیری دست پیدا کنیم .




    مطالب مرتبط

    رشد ۲۳ درصدی تناژ بارگیری محمولات ، رشد ۱۵ درصدی تعداد واگن‌های بارگیری شده ، رشد ۹ درصدی تناژ تخلیه ، رشد ۷۴درصدی درآمدهای عملیاتی و خدمات ریلی ایمن و بدون وقفه به صاحبان بار از مهم‌ترین اقدامات حوزه حمل بار در سال گذشته بود .

    |

    تاکنون حدود ۵۰ رام قطار در این مسیر عبور کرده است . با توجه‌ به اینکه مسیر نیاز به تعمیرات و نگهداری خاصی دارد و هنوز پروژه به‌صورت کامل رفع نقص نشده و به ظرفیت نهایی نرسیده، با رعایت مسائل ایمنی در حال بهره‌برداری است ؛ برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم فعلاً حداقل ۴ رام قطار تجاری ...

    |

    خانم صادق تمام سطوح مدیریتی خود را پله به پله در وزارت راه طی کرده است و تلفیقی از دانش و تجربه است ، همچنین وی دارای جسارت و شجاعت است و نگاهی عدالت‌محور به همه مناطق و استان‌ها دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۸۸۳ کیلومتر خطوط ریلی در دولت سیزدهم ، از ...

    |

    راه‌آهن منطقه آذربایجان امسال با جابه‌جایی ۱۸۸ میلیون تن کیلومتر بار با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان زحمت کش ، رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده است که این مقدار در سال گذشته ۱۳۶ میلیون تن کیلومتر بود .

    |

    نظرات کاربران