در حال بارگذاری ...
  • ضرورت ورود دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با معادن متخلف و جلوگیری از تخریب راه‌ها

    عدم تمکین برخی بهره‌برداران به مسئولیت‌های خود نسبت به حفظ و نگهداری راه‌ها ، عدم رعایت تناژ و سایر قوانین و مقررات، خرابی‌های بسیار گسترده‌ای در سطح راه‌های شهرستان در حال شکل‌گیری است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میبد گفت : با توجه به عدم تمکین برخی بهره‌برداران به مسئولیت‌های خود و استخراج بی‌ضابطه و بی‌رویه از معادن ، لازم است کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ منظور جلوگیری از این تخلفات و حفظ زیرساخت‌های راه شهرستان ، وارد میدان شوند .

    رضا حسین زاده با اعلام خبر آغاز مرمت خرابی‌ها و لکه‌گیری راه‌های شهرستان میبد ، اظهار کرد : در پی استفاده بی‌رویه معادن از راه‌های شهرستان و خرابی‌های ایجاد شده ، در ادامه سلسله اقدامات دوره‌ای نگهداری راه‌ها به موازات کنترل‌های تناژ کامیون‌های حامل بار صنایع و معادن ، مرمت موضعی و لکه‌گیری خرابی‌ها در دستور کار قرار گرفت .

    رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میبد ، افزود : در همین راستا خرابی‌های آسفالت محور درین ، کمربندی شرقی و غربی ، محور مزرعه کلانتر شهیدیه ، یزد – میبد ، حدفاصل پل شهید سلیمانی تا میدان خامنه‌ای و میبد - ندوشن تا فولاد و خرابی‌های مسیر از فولاد میبد تا نیوک و ندوشن در حال انجام است .

    حسین زاده تأکید کرد : با توجه به افزایش استخراج معادن شهرستان به‌ خصوص در منطقه درین و ندوشن و استفاده بی‌رویه و بعضاً خارج از ضابطه بسیاری از معادن و شدت بسیار بالای خرابی‌ها امکانات و ظرفیت اداره راهداری شهرستان جهت نگهداری ، کنترل تناژ و مرمت خرابی‌ها به‌تنهایی پاسخ‌گو نیست . عدم تمکین برخی بهره‌برداران به مسئولیت‌های خود نسبت به حفظ و نگهداری راه‌ها ، عدم رعایت تناژ و سایر قوانین و مقررات، خرابی‌های بسیار گسترده‌ای در سطح راه‌های شهرستان در حال شکل‌گیری است .

    این مسئول تصریح‌ کرد : بنابراین لازم است کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط شامل فرمانداری ، بخشداری‌ها ، شهرداری‌ها ، دهیاران ، اداره سمت ، منابع طبیعی و ... با همراهی و هم‌افزایی ، زیرساخت راه‌های شهرستان را که متعلق به‌تمامی مردم و سرمایه ملی این کشور است را دریابند .

    حسین زاده اضافه‌ کرد : شایسته است بخشداران و فرماندار در راستای تأمین اعتبار لازم جهت مرمت و بهسازی اساسی راه‌های شهرستان مساعدت لازم به عمل آورند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی ...

    |

    برنامه ریزی و هماهنگی برای حمل و نقل زائران و تجهیزات و لوازم مورد نیاز مواکب در کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان انجام و اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت .

    |

    ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از عملیات ایمن‌سازی محورهای استان جهت سهولت در تردد ...

    |

    مکاتبات مرتبط با حریم راه که ذی‌نفع هم‌وطنان عزیز ما هستند می‌بایست با دقت عمل بالا و در اسرع وقت پاسخ داده شود و در صورتی که پاسخ استعلامات در زمان تعیین شده داده نشود با همکار خاطی برخورد قانونی خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران