در حال بارگذاری ...
  • پروازهای قطر ایرویز به فرودگاه امام خمینی(ره) بدون وقفه در حال انجام است

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به ایران ضمن تکذیب آن اظهار داشت : پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به تهران و بلعکس بدون وقفه در حال انجام می‌باشد .

    سعید چلندری افزود : از ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) که از نظر هواپیمایی وارد فصل تابستانی پروازها می‌شویم شرکت هواپیمایی قطر روزانه با دو پرواز برای مدت ۶ ماه آینده مجوز اخذ نموده و طی صحبت دوجانبه بدون وقفه این برنامه را انجام خواهد داد .

    مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اطمینان خاطر داد : هیچ مسافری در مسیر دوحه به تهران و بالعکس با محدودیت وجود پرواز مواجه نخواهد شد . شرکت هواپیمایی قطر به دلیل تنوع ناوگان در فصولی از سال که با افزایش تعداد مسافر مواجه می‌شود از هواپیماهای با ظرفیت بیشتر(پهن پیکر) استفاده می‌نماید .

    مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : در ایام نوروز از ۲۴ اسفند لغایت ۱۰ فروردین قطر ایرویز ۲۱۵۸۳ مسافر را در قالب ۹۵ پرواز در مسیر دوحه تهران و بلعکس جابجا نموده است . شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر روزانه بین ٢٠٠ تا ٢٥٠ پرواز خارجی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال انجام است .

    |

    نزدیک به ۲۵ درصد زائران مشرف شده ، به میهن بازگشته اند که نشان دهنده اعتماد مردم به اطلاعیه های ستاد اربعین است و جای تقدیر و تشکر دارد . از روز جمعه شرایط برای افزایش موج برگشت وجود دارد و بخش های هوایی ، جاده ای ، ریلی و دریایی در آماده باش کامل قرار دارند .

    |

    با توجه به اعلام روز افزون پروازها به شهر فرودگاهی ، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۳۲۰۰ پرواز تا پایان عملیات اربعین حسینی انجام شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای زیارتی اربعین با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در فرودگاه‌های کشور آغاز شد و ۲۷ فرودگاه ‌خدمات‌دهی به ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت : بیش از ۸۵ درصد پروازهای اربعین امسال از فرودگاه امام خمینی(ره) انجام ...

    |

    نظرات کاربران