در حال بارگذاری ...
  • سازمان راهداری به درآمد سی و چهار هزار میلیارد تومانی رسید

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره مسائل مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : نزدیک به  ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد این سازمان در سال ۱۴۰۲ است که ۳۹ هزار میلیارد تومان ابلاغ داشتیم و نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است .

    امانی درآمد سازمان راهداری تا پیش از شروع دوره ریاست خود را  ۵ همت و تخصیص بیش از ۳ همت اعلام کرد و افزود : درآمد ها امسال ۷ برابر شده است . از طرفی در رتبه بندی بهره وری کشوری ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در  رتبه دوم قرار دارد .

     
     
     
     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    احداث ۱۲هزار مترمربع سنگ‌فرش محوطه ، روکش آسفالت ۶ هکتار داخل محوطه ، بازسازی ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه بادبزن برقی( جت فن) و مه‌پاش از جمله اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران است .

    |

    از ۶ مرداد عرضه بلیت‌ اتوبوس‌ اربعین برای سه مرز شمالی تمرچین ، باشماق و خسروی آغاز می‌شود .

    |

    طبق برنامه ریزی تلاش می شود تا پایان سال جاری میزان خط کشی انجام شده در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته باشد .

    |

    واگذاری مسئولیت امور آزادراه‌ها به دفتر سرمایه‌گذاری ، زمینه‌ساز تحولی اساسی در راستای شفاف‌سازی فعالیت‌ها در این زمینه و جلوگیری از تضییع حقوق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد .

    |

    علاوه بر کاهش حوادث و تصادفات ، تردد خودروها در محور کرمانشاه به بیستون و بالعکس که گاهی در مسیر دوربگردان با یکدیگر تلاقی داشتند را تسهیل خواهد کرد .

    |

    نظرات کاربران