تشکیل کمیسیون ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳
کمیسیون ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی همراستا و در تکمیل زنجیره نظارتهای سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینانبخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، در اجرای طرح نوروزی و با هدف رعایت قوانین و مقررات و اطمینان بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران ، کمیسیونهای ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی در حال فعالیت هستند .
حجتالله فلاح سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری از برگزاری کمیسیون ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور و رسیدگی بههنگام به تخلفات احتمالی شرکتها و موسسات حمل و نقل عمومی بینشهری مسافری خبر داد .
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه طرح نوروزی با هدف افزایش اثربخشی نظارتهای مؤثر در خصوص نحوه خدماتدهی به مسافران نوروزی ، عنوان کرد : در این راستا به ادارات راهداری و حمل نقل جادهای کشور ابلاغ شده است ، با تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲ ، نسبت به رسیدگی و اتخاذ تصمیمات قانونی درباره تخلفات احتمالی شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافری اقدام کنند .
سرپرست دفتر حقوقی سازمان تأکید کرد : به این ترتیب همزمان و همسو با اقدامات نظارتی در دفاتر نمایندگی سازمان راهداری در پایانههای مسافری ، این کمیسیون ویژه روند رسیدگی را انجام داده و در صورت احراز تخلف ، با شرکت یا مؤسسه متخلف به صورت قانونی برخورد میکند .
فلاح افزود : در حقیقت کمیسیون ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی همراستا و در تکمیل زنجیره نظارتهای سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینانبخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .
وی تصریح کرد : در راستای اثربخشی اهداف ترسیم شده در اینباره و با توجه به اهمیت رسیدگی بههنگام به تخلفات شرکتهای حمل و نقل عمومی مسافر جادهای در ایام نوروز ۱۴۰۳ ، کمیسیونهای ویژه روزانه و پاسخگوی سریع به شکایات مسافران در سراسر کشور فعال هستند .