در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از مرکز کنترل فضای کشور و برج مراقبت پرواز فرودگاه امام خمینی(ره)

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز کنترل فضای کشور و برج مراقبت فرودگاه حضرت امام‌ خمینی(ره) بازدید کرد .

    کاپیتان نخجوانی ساعاتی پیش از اذان صبح ، در مرکز کنترل فضای کشور حضور یافت و ضمن دیدار با کارکنان این مرکز ، در فضایی متفاوت ، وعده سحر نخستین روز سال نو را با آنان صرف کرد و تا زمان فرا رسیدن ساعت سال تحویل ، پای صحبت مسئولان و کارکنان این مرکز نشست و گفتگویی صمیمی با آنها داشت .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، در ادامه با حضور در بخش‌های مختلف مرکز کنترل فضای کشور شامل ادارات کل کنترل ترافیک هوایی و ارتباطات و ناوبری ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و خدا قوت به کارکنان از همت و تلاش آنان در حفظ ایمنی پروازها قدردانی کرد .

    وی سپس عازم فرودگاه امام‌خمینی(ره) شد و از کشیک‌های واحدهای مختلف حوزه عملیات هوانوردی شامل برج مراقبت ، اداره ارتباطات و ناوبری ، اداره مخابرات و فناوری اطلاعات بازدید و در دیداری صمیمی با کارکنان و متخصصان از زحمات شبانه روزی آنان در ارائه سرویس ایمن و مطلوب کنترل ترافیک هوایی و ناوبری هوایی قدردانی کرد .

    وی اظهار امیدواری کرد ؛ همت و تلاش حوزه عملیات هوانوردی همچون گذشته مایه سربلندی و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و صنعت هوانوردی کشور شود .

    در این دیدار ، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه حضرت امام (ره) و روسای ادارات این حوزه ایشان را همراهی کردند .

    گفتنی است ؛ حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه امام (ره) از ۲۴ تا ۲۹ اسفند ماه سال گذشته ، به یک هزار و هشت نشست و برخاست ، سرویس کنترل ترافیک هوایی و ناوبری هوایی ارائه داده است .




    مطالب مرتبط

    سرویس تقرب پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) توسط واحد رادار فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود که انجام این پروژه ، بر عملکرد این واحد نیز تاثیر خواهد داشت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی از تشریک مساعی مدیران و کارکنان در ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    نظرات کاربران