در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرکل لجستیک شرکت راه آهن از ایستگاه مرزی شمتیغ

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل لجستیک راه آهن کشور از ایستگاه مرزی شمتیغ راه آهن شرق بازدید کرد.

    صادق تخمه چیان از وضعیت توپوگرافی منطقه و اراضی تخصیص یافته به مرکز لجستیک شمتیغ بازدید کرد و این موارد را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

    علی حکامی قاسمی در بازدید از ایستگاه مرزی شمتیغ و همراهی با مدیر کل لجستیک راه‌آهن ، تسریع در تکمیل و بهره برداری از خط ریلی بین المللی راه‌آهن خواب - هرات را یکی از برنامه‌های دولت ، وزارت راه و شهرسازی ، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و اداره کل راه‌آهن شرق بیان کرد و افزود : باتوجه به ظرفیت موجود ، تسهیل دسترسی در این منطقه از نظر استراتژیک بسیار مهم است .

    وی گفت : این خط در راستای گسترش شبکه ریلی ، توسعه و پیشرفت منطقه به‌ویژه کشور افغانستان ، در تکمیل و توسعه شبکه ریلی کشورهای اکو و ترانزیت کالا از کشورهای آسیای میانه با اقیانوس هند و همچنین از طریق ترکیه به اروپا نقش به سزایی دارد .

    حکامی قاسمی خاطرنشان کرد : مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل راه آهن زاگرس گفت : در مردادماه امسال ۳۲ هزار و ۴۱۶ مسافر در این پایانه ریلی جابه‌جا شدند .

    |

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، درگذشت دو نفر از همکاران اداره کل راه‌آهن هرمزگان در سانحه قطار باری در ...

    |

    به دنبال این هستیم که با مرور اقدامات معاونین شرکت ، بر اساس برنامه‌هایی که تبیین شده و چالش‌هایی که وجود دارد ، به دنبال راهکارهایی باشیم که چالش‌ها را کمتر کرده و با سرعت بیشتری به اهداف برنامه هفتم توسعه برسیم . همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و با همدلی و وفاق و تلاش مضاعف ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی ، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل راه‌آهن که امروز با ...

    |

    نظرات کاربران