در حال بارگذاری ...

رجا به دنبال افزیش رضایت‌مندی مسافران در سفرهای نوروزی است

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره زندگی نیز از جمله اقدامات انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا در راستای کسب رضایت حداکثری مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳ ، برنامه‌ها و اقدامات متعددی را برای آماده‌سازی قطارها انجام داده و در دست اقدام دارد .

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود : این شرکت برنامه‌ها و اقداماتی را در حوزه تجهیز و راهبری قطارها ، نگهداری ، بهبود و آماده‌سازی تجهیزات فنی قطارها ، آمادگی مأموران موظف و نظارت بر خدمات ارائه شده در قطارها برای افزایش مطلوبیت سفر برای هم‌وطنان و کسب افزایش رضایت‌مندی آنان در دستور کار قرار داده است .

علیرضا علی‌سلیمانی گفت : از جمله اقدامات صورت‌گرفته در حوزه تجهیز و راهبری قطارها می‌توان به نوسازی فرش‌های کوپه‌ها و راهروها ، نوسازی ملحفه‌ها و لوازم خواب، نوسازی روکش تخت‌ها و صندلی‌ها و نوسازی پرده‌ها اشاره کرد .

وی اظهار داشت : جرم‌گیری داخلی ، نوسازی و بهسازی تجهیزات سرویس‌های بهداشتی ، تعمیرات سالیانه واگن‌ها ، رنگ‌آمیزی کامل بدنه ، تعمیر اساسی سپتیک و بهبود سیستم صوتی‌وتصویری واگن‌ها از اقدامات صورت گرفته در حوزه تجهیز فنی قطارها است .

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۳ شرکت رجا افزود : تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره زندگی نیز از جمله اقدامات انجام شده است .

علی‌سلیمانی به بازدید از قطارهای مسافری با محوریت رفع نارسایی‌های احتمالی قبل از شروع پیک نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت : علاوه بر بازرسی از قطارها ، بازدید از کیترینگ‌های تأمین‌کننده غذا و نیز کارگاه های شستشوی طرف قرارداد در تهران و نواحی، و برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم از طریق حضور مؤثر همکاران در کلیه واحدهای مرتبط از اقدامات نظارتی این شرکت برای نوروز ۱۴۰۳ است .

عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات فرهنگی را از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ برشمرد و اظهار داشت : تجهیز کتابخانه قطارهای پنج ستاره زندگی به کتابهای متنوع ، اهدای هدیه به مسافران کودک ، تهیه محتوای صوتی‌وتصویری ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ، برگزاری مراسم بدرقه مسافران در ایستگاه تهران و مشهد با حضور خادمیاران رضوی(ع) ، برپایی سفره هفت‌سین در تعدادی از قطارها و نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه مسافران و کودکان در قطارها از این دست اقدامات است .

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۳ شرکت رجا اظهار کرد : طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، با هدف ارزیابی میزان رضایت مسافران عزیز و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود ، نظرسنجی‌هایی هم در خصوص سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از مسافران گرامی انجام می‌شود که امیدواریم ، با اقدامات صورت گرفته، شاهد افزایش سطح رضایت‌مندی آنان باشیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نخستین قطار پنج‌ستاره شرکت رجا از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۴ در مسیر ‌زنجان – مشهد – زنجان راه‌اندازی می‌شود . ...

|

شرکت رجا با در اختیار داشتن متنوع‌ترین و بیشترین تعداد ناوگان ریلی ، ظرفیت بالایی در جابه‌جایی مسافر دارد ، اما میانگین قیمتی بلیت این شرکت در مقایسه با دیگر شرکت‌های ریلی پایین‌تر است که برای جبران این فاصله و ارتقا کیفیت خدمات ، باید مسیر اصلاحی در پیش بگیریم .

|

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان وقوع بلایای طبیعی مانند وقوع سیل در قامت سازمانی بحران‌پایه و امدادی به ایفای نقش پرداخته و خدمات مؤثری را به هموطنان و کاربران جاده‌ای ارائه می‌کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، فروش بلیت قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای بازه زمانی یکم تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۴ ، از روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز می‌شود ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در جلسه هیأت‌مدیره این شرکت با حضور علیرضا تابش مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره هگتا و با رای اعضای هیات مدیره ، ...

|

نظرات کاربران