در حال بارگذاری ...
  • با هدف رضایت مسافرین ، سامانه پایش خدمات فرودگاهی راه اندازی شد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی با محوریت فرودگاه‌های پرترافیک و بین المللی در حوزه اصلی ارائه خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مسافران را‌ه‌اندازی شده و به طور مستمر در طول نوروز و ایام سال اجرا خواهد شد .

    وی ادامه داد : سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راه‌اندازی شده است و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است .

     
     
     
     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    پروازهای شرکت هواپیمایی تابان به صورت برنامه‌ای در روزهای هفته جز روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه در ساعت ۱۶:۴۳ از تهران به کرمان و ساعت ۱۷:۰۵ از کرمان به تهران انجام می‌شود .

    |

    فرودگاه مشهد به‌عنوان یکی از فرودگاه‌های برتر کشور در زمینه امکانات ترمینال‌ها معرفی شده و در زمینه آراستگی ، راحتی ، وضعیت پارکینگ و خدمات نظافت سالن‌ها نیز به همین عنوان شناخته شده است .

    |

    بررسی بازخورد مستمر هوشمند از مسافران حاکی از ۷۰.۲ درصدی رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات و امکانات سالن های فرودگاهی در سطح کشور بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱.۸ درصد رشد داشته است .

    |

    این مبالغ برای تامین منابع مالی طرح‌های توسعه و زیرساخت‌های فرودگاهی و خدمات مسافران هوایی به خزانه واریز و سپس در محل موضوع هدف هزینه می‌شود .

    |

    با توجه به اینکه دو روز آینده اوج خروج زائران از مشهد مقدس است ؛ همکاران ما در فرودگاه مشهد تمام تلاش خود را برای انجام منظم پروازها و تامین بلیت به میزان مورد نیاز کرده اند .

    |

    نظرات کاربران