در حال بارگذاری ...
  • با هدف رضایت مسافرین ، سامانه پایش خدمات فرودگاهی راه اندازی شد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی با محوریت فرودگاه‌های پرترافیک و بین المللی در حوزه اصلی ارائه خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مسافران را‌ه‌اندازی شده و به طور مستمر در طول نوروز و ایام سال اجرا خواهد شد .

    وی ادامه داد : سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راه‌اندازی شده است و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است .

     
     
     
     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، گوگل در ماه جاری از قابلیتی تازه با عنوان «Meta Engine Search : Flight Deals» پرده‌برداری کرد ؛ ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی Gemini 2.5 که ...

    |

    توانمندسازی کارشناسان و به‌روز نگه‌داشتن دانش فنی آنان ، نقش بسزایی در حفظ استانداردهای عملیاتی و افزایش سطح خدمات‌رسانی فرودگاه‌های کشور دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها به بررسی زیرساخت های ایمنی ، امنیتی و وضعیت سطوح پروازی فرودگاه بین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، مرتضی حمیدپور به‌عنوان مدیرکل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، افزایش نرخ ارز و تغییر سیاست‌های تأمین مالی شرکت‌های هواپیمایی ، بازار بلیت هواپیما را با چالش جدیدی روبه‌رو کرده ...

    |

    نظرات کاربران