با هدف رضایت مسافرین ، سامانه پایش خدمات فرودگاهی راه اندازی شد
به گزارش پرتال حمل و نقل ، کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی با محوریت فرودگاههای پرترافیک و بین المللی در حوزه اصلی ارائه خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مسافران راهاندازی شده و به طور مستمر در طول نوروز و ایام سال اجرا خواهد شد .
وی ادامه داد : سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راهاندازی شده است و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است .