در حال بارگذاری ...

با هدف رضایت مسافرین ، سامانه پایش خدمات فرودگاهی راه اندازی شد

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی با محوریت فرودگاه‌های پرترافیک و بین المللی در حوزه اصلی ارائه خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مسافران را‌ه‌اندازی شده و به طور مستمر در طول نوروز و ایام سال اجرا خواهد شد .

وی ادامه داد : سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راه‌اندازی شده است و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است .

 
 
 
 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

با توجه به اینکه دو روز آینده اوج خروج زائران از مشهد مقدس است ؛ همکاران ما در فرودگاه مشهد تمام تلاش خود را برای انجام منظم پروازها و تامین بلیت به میزان مورد نیاز کرده اند .

|

پس از جمع‌آوری بیش از ۱۲ میلیون پرسش‌نامه زائران و مسافران در امسال در بررسی بیش از یک میلیون بازخورد ، مشخص شد که در ۱۰ روز نخست سفرهای اربعین حسینی امسال ۷۱ درصد مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه‌ها ، اظهار رضایت کرده‌اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم از دولت توقع افزایش خدمات در کنار توسعه ناوگان دارند و با انجام این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق سه شرکت خدمات مسافرت هوایی آرتیمان ایده کیش ، سپید پرواز توس و بال پرواز سپاهان به ...

|

با توجه به این‌ که در این ایام پروازهای فرودگاه کرمانشاه به دو برابر افزایش پیدا می‌کند ، توسعه اپرون فرودگاه برای پارک بیشتر هواپیما در دستور کار قرار گرفت و اکنون در محوطه فرودگاه کرمانشاه ظرفیت پارک هواپیما افزایش قابل توجهی پیدا کرده است .

|

نظرات کاربران