در حال بارگذاری ...
  • با هدف رضایت مسافرین ، سامانه پایش خدمات فرودگاهی راه اندازی شد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی با محوریت فرودگاه‌های پرترافیک و بین المللی در حوزه اصلی ارائه خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مسافران را‌ه‌اندازی شده و به طور مستمر در طول نوروز و ایام سال اجرا خواهد شد .

    وی ادامه داد : سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راه‌اندازی شده است و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است .

     
     
     
     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    توجیه و دلیل اساسی برای اندازه‌گیری رضایت مسافران ، فراهم آوردن اطلاعاتی است که مدیران فرودگاه های کشور را قادر سازد تا با بررسی نظرات مسافران و شناسایی نقاط آسیب و قوت ، تصمیمات صحیحی جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی و به حداکثر رساندن رضایت مسافران اتخاذ کنند و به همین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در نشست خبری آغاز عملیات نوروز ۱۴۰۳ گفت : روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

    |

    نظرات کاربران