در حال بارگذاری ...

شرکت های هواپیمایی با برنامه ریزی از تاخیر جلوگیری کنند

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در نشست خبری عملیات نوروزی با بیان اینکه در ۵۶ فرودگاه کشور آمادگی پذیرش تمامی پرواز‌های داخلی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی وجود دارد گفت : تمامی امکانات وزیر ساخت‌ها به منظور اعزام و پذیرش در تمامی فرودگاه هافراهم است و همکاران در سراسر فرودگاه آماده ارائه خدمت به مسافران هستند .

به گفته وی جلسات هماهنگی با وزارت میراث و فرهنگی و سایر بخش‌ها برگزار شده و کمیته ها‌ی سفر برای امسال تشکیل شده است .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت حد ...

|

طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی ، با پایان یافتن عملیات نوروزی ۱۹ هزار و ۴۷۸ نشست و برخاست در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت طی مدت مذکور صورت گرفت که افزایش دو درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد دو درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

|

از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

|

نظرات کاربران