در حال بارگذاری ...

جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان جاده ای در خراسان جنوبی

میزان اشغال صندلی در اتوبوس ۱۹ نفر در هر سفر بوده و این نسبت عدد سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی یک میلیون و ۹۵۴ هزار و ۲۵۷ مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای طی ۱۱ ماه سال جاری خبر داد .

اسداله جلال زاده ضمن اشاره به جابه‌جایی یک میلیون و ۹۵۴ هزار و ۲۵۷ مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای استان طی ۱۱ ماه سال جاری گفت : این تعداد مسافر در قالب ۱۶۰ هزار و ۸۶ سفر صورت گرفت و از رشد ۱۰ درصدی نسبت به زمان مشابه سال گذشته برخوردار بوده است .

وی با بیان اینکه ۸۰۱ ناوگان عمومی جاده‌ای در خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کنند ، اظهار کرد : این تعداد شامل ؛ ۲۸۶ اتوبوس ، ۲۰۹ مینی بوس و ۳۰۶ سواری است که ۱۴۴۴ راننده در این حوزه مشغول به کار هستند .

جلال زاده با اشاره به فعالیت ۴۷ شرکت و مؤسسه حمل و نقل مسافر در استان افزود : ۶ پایانه مسافری عمومی در شهرهای بیرجند ، قاین ، فردوس ، طبس و سرایان ، همچنین ۹ پایانه اختصاصی نیز در سایر شهرستان‌های خراسان‌جنوبی وجود دارد .

وی ضمن اشاره به عمده مقصد مسافران استان‌های خراسان‌رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران عنوان کرد و گفت : میزان اشغال صندلی در اتوبوس ۱۹ نفر در هر سفر بوده و این نسبت عدد سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان یادآور شد : ۹۰ درصد جابه‌جایی مسافر در سطح استان توسط حمل و نقل جاده‌ای و ۱۰ درصد دیگر نیز مربوط به حمل و نقل هوایی و ریلی است .




مطالب مرتبط

از ابتدای سال تاکنون ۲۵۰ هزار و ۳۸۵ سفر با ناوگان عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی چهارمحال و بختیاری گفت : بیش از ۱۳۱ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : در زمینه آسفالت راه‌های روستایی ، استان اردبیل ۳ درصد بالاتر از ...

|

با توجه به رویکرد صرفه‌جویی و استفاده بهینه از علائم عمودی ، این اداره کل در طی سال‌های گذشته تعمیر و بازسازی علائم فرسوده و قابل استفاده را در دستور کار خود قرار داده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت : قرارداد عملیات اجرایی آسفالت محور خروجی استان بوشهر به استان فارس با ...

|

نظرات کاربران