در حال بارگذاری ...
  • آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

    کنترل ناوگان ، نظارت بر پیش فروش بلیت ، استقرار میز خدمت در پایانه های مسافری و پایش مستمر عملکرد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی از مهمترین اقدامات نظارتی این اداره کل در آستانه سفرهای نوروزی می باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت : این اداره کل با ۳۰۰ نیروی راهدار ، ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد .

    عبدالکریم اخترشناس گفت : این اداره کل با ۳۰۰ نیروی راهدار ، ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات ، ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۱۶ راهدارخانه ، برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد . پاکسازی حریم راه ها ، خط کشی معابر ، رنگ آمیزی سرعت‌ کاه ها ، نصب تابلوها، ‏علائم و چراغ‌ های چشمک‏‎ ‎زن ، ترمیم گارد ریل‌ها و لکه گیری جاده‌ ها از مهمترین اقدامات این اداره کل قبل از آغاز سفرهای نوروزی در استان است .

    اخترشناس یادآور شد : همچنین کارگاه های راه سازی برای تسهیل در تردد مسافران و ایمنی کاربران جاده ای از ۲۴ اسفند سالجاری تا تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل است .

    وی با اشاره به عرضه بلیت های نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفندماه اظهار کرد : ناوگان عمومی استان شامل ۳۱۹ دستگاه اتوبوس ، ۷۳۹ دستگاه مینی بوس و ۱۷۶ دستگاه سواری کرایه عمومی برای جا به جایی مسافران در نوروز آماده می باشد .

    اخترشناس یادآور شد : کنترل ناوگان ، نظارت بر پیش فروش بلیت ، استقرار میز خدمت در پایانه های مسافری و پایش مستمر عملکرد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی از مهمترین اقدامات نظارتی این اداره کل در آستانه سفرهای نوروزی می باشد .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اضافه کرد : سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی ، انسداد جاده ای ، پیشنهادات و شکایات مردمی به صورت شبانه روزی به صورت تلفنی و اینترنتی در خدمت هموطنان است . از هموطنان خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و با استراحت کوتاه در مجتمع های خدمات رفاهی و راهدارخانه ها ، سفری ایمن برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده ای رقم بزنند .




    مطالب مرتبط

    طرح راهداری زمستانی امسال از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که در این طرح ۳۷۰ نیروی راهدار با استفاده از ۲۹۴ دستگاه ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین در  قالب ۳۹ اکیپ در جاده‌های استان مستقر هستند . 

    |

    بازدید کاربران در این بازه زمانی افزایش ۱۳۴ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد ، همچنین در این بازه زمانی ، ۲۰۳ هزار و ۵۴ بازدید کاربران از اپلیکیشن ۱۴۱ به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ ، افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد .

    |

    تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) سامانه ۱۴۱ در مهر ماه امسال جمعأ ۱۱۰ هزار و ۴۷۹ تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ، رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد . 

    |

    مشکلات راه‌ها با ۱۷۰۶ شکایت بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری ، مسافری ، عوارضی‌ها ، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی ، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : ۵۴ هزار و ۶۶ تماس مردمی در نیمه نخست ...

    |

    نظرات کاربران