در حال بارگذاری ...
  • کاهش ایستایی مسافران و ارائه خدمات با کیفیت با بهره‌برداری از ترمینال بهسازی شده فرودگاه اهواز

    ظرفیت ترمینال فرودگاه اهواز پیش از این یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال بود و باتوجه به انجام عملیات بهسازی ، این آمار دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : ترمینال بهسازی شده فرودگاه اهواز امروز در آغاز سفر بذرپاش به استان خوزستان بهره‌برداری می‌شود .

    رضا نخجوانی در آستانه بهره‌برداری از ترمینال بهسازی شده فرودگاه اهواز اظهار کرد : اکنون مساحتی برابر چهار هزار مترمربع برای خدمت‌رسانی به مسافران به مساحت پیشین اضافه شده است .

    وی با اشاره به اینکه یک هزار میلیارد ریال برای بهسازی ترمینال فرودگاه اهواز هزینه شده است ، از تسهیل ورود و خروج مسافران و کاهش ایستایی آن‌ها به‌عنوان دستاوردهای این پروژه نام برد و ادامه داد : افزودن یک تسمه نقاله به دو تسمه نقاله پیشین ، جداسازی فضای حضور مسافران و مستقبلین برای ارائه خدمات مناسب و کاهش ازدحام و ایجاد سیستم گرمایش و سرمایش مناسب ، از جمله موارد در نظر گرفته شده در پروژه بهسازی ترمینال فرودگاه اهواز است .

    معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در پایان تاکید کرد : ظرفیت ترمینال فرودگاه اهواز پیش از این یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال بود و باتوجه به انجام عملیات بهسازی ، این آمار دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد : پیش از این رابطه ما با طرف‌های تجاری در فرودگاه‌های کشور یک ...

    |

    به‌طور متوسط هر هفته ۵۰۰ نشست و برخاست در فرودگاه اهواز انجام می‌شود اما براساس آمار ، در این ایام تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه شهید سلیمانی به بیش از ۵۲۰ پرواز افزایش می‌یابد .

    |

    همکاران ما در فرودگاه‌های کشور به این خدمت عاشقانه و متفاوت افتخار می‌کنند و برای انجام ماموریت بزرگ اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی ، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود .

    |

    مذاکرات لازم برای رفع مشکل زمین معارض انجام شده و با توجه به اهمیت حل این چالش برای توسعه و اجرای طرح جامع فرودگاه اهواز ، پیگیری را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح نیز ادامه خواهیم داد .

    |

    احداث ترمینال پروازهای داخلی ، با توجه به روند افزایش پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه بندرعباس یکی از مهم‌ترین نیازها است چراکه ترمینال فعلی پاسخگویی نیازهای این فرودگاه نیست .

    |

    نظرات کاربران