در حال بارگذاری ...
  • نوسازی و تعویض بخشی از فیبرنوری راه‌ آهن اهواز - خرمشهر

    حفاری این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر توسط شرکت آبفا انجام شد و جای گذاری کابل و تمهیدات لازم برای اجرای ایمن طرح، توسط این اداره کل صورت گرفت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست راه آهن جنوب از تغییر و تعویض مسیر کابل فیبر نوری به طول ۲۵۰۰ متر در محور اهواز - خرمشهر ، حد فاصل راهبند ۲۲ بهمن - راهبند شهرداری خبر داد .

    محمد علی مرادی با اشاره به نوسازی و تعویض بخشی از فیبر نوری راه‌آهن اهواز - خرمشهر درباره ضرورت اجرای تغییر مسیر کابل فیبر نوری گفت : علت اصلی این امر ، قطع شدن  مکرر کابل  مذکور در جریان حفاری و اجرای پروژه انتقال آب غرب اهواز بود که این امر علاوه بر راه آهن ، شرکت های اجاره کننده فیبر نوری مانند ایرانسل ، همراه اول و کشت و صنعت نیشکر را هم دچار نقصان کرده بود .

    وی افزود : پروژه تغییر و تعویض مسیر کابل فیبر نوری به طول ۲۵۰۰ متر در محور اهواز - خرمشهر ، حد فاصل راهبند ۲۲ بهمن تا راهبند شهرداری ، با همکاری شرکت آبفای اهواز در بهمن ماه سال جاری اجرا شد که با حذف و تعویض مفصل های فرسوده ، نقش بسزایی در کاهش افت فیبر نوری داشته است . 

    مرادی گفت : حفاری این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر توسط شرکت آبفا انجام شد و جای گذاری کابل و تمهیدات لازم برای اجرای ایمن طرح ، توسط این اداره کل صورت گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل راه آهن زاگرس گفت : در مردادماه امسال ۳۲ هزار و ۴۱۶ مسافر در این پایانه ریلی جابه‌جا شدند .

    |

    به دنبال این هستیم که با مرور اقدامات معاونین شرکت ، بر اساس برنامه‌هایی که تبیین شده و چالش‌هایی که وجود دارد ، به دنبال راهکارهایی باشیم که چالش‌ها را کمتر کرده و با سرعت بیشتری به اهداف برنامه هفتم توسعه برسیم . همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و با همدلی و وفاق و تلاش مضاعف ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن گفت : کشور ما بینابین این دو قرار دارد و قطعا نیازمند تصمیمات جدی در مراجع بالاتر و اسناد بالادستی برای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دهه پایانی ماه صفر ۴۰ رام قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران بارگاه منور رضوی در مسیر مشهد و از مقاصد مختلف ریلی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : در ۳۳ ماه دولت سیزدهم ، ۸۸۳ کیلومتر خط ریلی احداث و ...

    |

    نظرات کاربران